Nem tört át a Szeress most

2003.10.22. 08:10
Tizedszázalékokat változott csak a két nagy kereskedelmi televízió eredménye az október 13. és 19. közötti héten: az RTL Klub átlagnézettsége 31,4 míg a TV2-é 29 százalék volt a teljes napra vetítve. A reklámbevételek zömét generáló 18-49 éves célcsoportban, főműsoridőben az RTL előnye több mint tíz százalék.
Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
Az elmúlt hét legfontosabb premierje az RTL Klub új heti sorozatának, a Szeress mostnak a bemutatkozása volt. Az első adásnak 1 708 500-as nézettségével nem sikerült megelőznie a TV2 magazinját, a Naplót, amely 1 986 500-an néztek. A 18-49 évesek körében szorosabb volt a verseny, ám itt is a Napló került ki győztesen az első összecsapásból.

Az RTL Klub főműsoridős elsőbbségét biztosító Vágó-Barátok közt kombináció valamivel gyengébben teljesített, mint az előző héten, de így sem akadt komoly kihívóra. A Legyen Ön is milliomos átlagos nézettsége 2 476 000, a Barátok közté 2 119 000 volt.

A végéhez közeledő A Nagy Ő című párkeresőjáték 1 663 000 tévézőt érdekelt, míg az RTL Survivorát 1 595 500-an választották.

A TV2 Activityje 1 655 000-es nézettséget ért el, ám Szulák Andrea másik, önmagáról elnevezett show-jára már csak 1 017 000-en voltak kíváncsiak. Közel ugyanennyien kapcsoltak a Folytassa, Claudia című péntek esti kabaréra. Az RTL Klubon vetített Nekünk 80 nosztalgiaműsorral 1 600 000-en emlékeztek a nyolcvanas évekre.

A Magyar Televízió legsikeresebb produkciója Kató néni kabaréja volt, ez 1 581 000 honfitársunkat mulattatta. A NévShowr című naptáralapú esztrádműsort 1 527 000-en nézték-hallgatták. Tornóczky Anita másik művét, a börtönben készült T-Aktákat pedig 784 000-en nézték, így a köztévé igent mondott a folytatásra. Friderikusz Sándort A szólás szabadságában 1 018 000-en tekintették meg.

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.

Top 10
Teljes lakosság
01. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! (RTL KLUB) 2 658 815
02. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 2 350 921
03. FÓKUSZ (RTL KLUB) 2 022 252
04. NAPLÓ (TV2) 1 986 634
05. CSAJOK A CSÚCSON (TV2) 1 868 928
06. BAD BOYS - MIRE JÓK A ROSSZFIÚK (RTL KLUB) 1 849 749
07. TÉNYEK (TV2) 1 790 134
08. HETI HETES (RTL KLUB) 1 708 541
09. SZERESS MOST! (RTL KLUB) 1 708 541
10. A NAGY Ő - THE BACHELOR (TV2) 1 663 017

18-49 évesek

01. BAD BOYS - MIRE JÓK A ROSSZFIÚK (RTL KLUB) 1 135 181
02. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 1 120 327
03. CSAJOK A CSÚCSON (TV2) 1 073 161
04. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! (RTL KLUB) 1 072 440
05. VÉSZHELYZET (RTL KLUB) 900 685
06. NAPLÓ (TV2) 830 558
07. FÓKUSZ (RTL KLUB) 815 937
08. A NAGY Ő - THE BACHELOR (TV2) 806 637
09. SZERESS MOST! (RTL KLUB) 802 494
10. NEKÜNK 80 (RTL KLUB) 787 382