A médiafronton ezúttal sem történt változás, az RTL Klub átlagos közönségaránya a november 17. és 23. közt tartó héten, minden mért korcsoportban a teljes napokat és a főműsoridőt tekintve is felülmúlta a konkurens Tv2 eredményeit.
Sándort választottuk
|
Legyek én is milliomos! |
Pedig a Tv2 ezen a héten két jelentős győzelmet is aratott az RTL Klub felett, hiszen a
A Nagy Ő
aktuális epizódjának nézettsége kedden nem csak a Barátok közt, de a romantikus reality show első perceivel párhuzamosan futó Legyen Ön is milliomos nézőszámát is megelőzte. Sándor párválasztására ugyanis 2 396 000-an voltak kíváncsiak, míg Vágó István vetélkedője 2 278 000, a Berényi-klán története pedig már csak 1 643 000 embert ültetett a képernyő elé, ráadásul ezek az arányok a hirdetők szempontjából fontos 18-49 év közötti korosztályban is megmaradtak.
A hét legnépszerűbb műsora ennek ellenére egyértelműen a Legyen Ön is milliomos volt, amit átlagosan 2 491 000-an kísértek figyelemmel, sőt a legnézettebb, pénteki adást 2 732 000 néző izgulta végig. A 18-49 év közötti korosztály körében viszont a műveltségi vetélkedőt megelőzte a Taxi 2, a Nagy Ő, a Barátok közt és az Esti Showder is. Ebben a korosztályban egyébként jelentősen nőtt a műsorok átlagnézettsége, míg a listavezető az előző héten 1 131 000 embert vonzott, addig most már 1 384 000 néző kellett a sikerhez.
Riportokkal a gazdagok ellen
A keddi vereség is szerepet játszik abban, hogy tovább csökkent a Barátok közt nézettsége, és a történetfolyam eheti részeit már csak átlagosan 2 040 000-an figyelték. Némiképp erősödött viszont a Survivor, ami ezúttal 1 618 000 nézőt szerzett az RTl Klubnak.
Hogyan mérik a nézettséget?
| | Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
|
|
|
Valamelyest nészerűbb a
Szeress most című új magyar szappanopera, amit a múlt hetinél 227 ezerrel többen 1 481 000-an kísértek figyelemmel. A magyar kastélytartók mindennapjait feldolgozó teleregény azonban így is alulmaradt a vele párhuzamosan futó Naplóval szemben, hiszen a Tv2 riportmagazinjára 2 174 000-an kapcsoltak.
A közszolgálati televízió legsikeresebb műsora ezúttal a Szuperbuli volt 1 326 000 nézővel, de a szombat esti Híradó is jól szerepelt, hiszen aznap 1 194 000-an tájékozódtak az MTV hírműsorából.
A hírversenyt egyébként ezen a héten az RTL Klub Híradója nyerte, sőt a Fókusz is népszerűbb volt a konkurens Aktívnál.
Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.
Top 10
| |
Teljes lakosság |
01. |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! (RTL KLUB) |
2 732 170 |
02. |
A NAGY Ő (TV2) |
2 396 532 |
03. |
BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) |
2 269 247
|
04. |
TAXI 2
(RTL KLUB) |
2 234 976 |
05. |
NAPLÓ (TV2) |
2 174 174
|
06. |
ESTI SHOWDER
(RTL KLUB) |
2 116 614
|
07. |
HÍRADÓ (RTL KLUB) |
1 940 281
|
08. |
FÓKUSZ (RTL KLUB) |
1 937 635
|
09. |
MÓNIKA SHOW (RTL KLUB) |
1 821 824
|
10. |
MEGASZTÁR (TV2) |
1 801 843
|
18-49 évesek |
01. |
TAXI 2 (RTL KLUB) |
1 383 898
|
02. |
A NAGY Ő (TV2) |
1 154 563
|
03. |
BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) |
1 037 222
|
04. |
ESTI SHOWDER
(RTL KLUB) |
1 020 864
|
05. |
LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS
(RTL KLUB) |
1 007 822 |
06. |
MEGASZTÁR (TV2) |
998 365 |
07. |
NAPLÓ
(TV2) |
917 799 |
08. |
VÉSZHELYZET
(RTL KLUB) |
891 020
|
09. |
HÍRADÓ
(RTL KLUB) |
849 597 |
10. |
FÓKUSZ (RTL KLUB) |
802 095
|
|
|
Kövesse az Indexet Facebookon is!
Követem!