Az augusztus 7. és 13. közt tartó héten is szoros volt a verseny a két kereskedelmi televízió közt, a teljes műsoridőt és a teljes lakosságot figyelembe véve a Tv2 vezetett, ha csak elenyésző, 0,3 százalékpontos különbséggel is (Az MTV hat százalékponttal volt lemaradva a két nagy mögött). A kereskedelmileg jól hasznosítható 18-49 év közötti korosztályban azonban már az RTL Klubot választották a legtöbben, ráadásul ez az előny már statisztikailag is jelentős, 4,8 százalékpont.
Trash filmek és közszolgálat
A nézettségi lista első öt helyét ismétlések és trashsorozatok foglalják el, így a hét második legnépszerűbb műsora a Piedone, a zsaru sokadik újrája lett az RTL Klubon, 1 556 406 nézővel, míg a harmadik helyre Columbo kapaszkodott fel, a ballonkabátos, üvegszemű nyomozóra 1 480 099-en voltak kíváncsiak a TV2-n. A negyedik helyen a Cobra 11 végzett 1 398 613 nézővel az RTL-en, a legócskább akciósorozat címéért állandó harcban álló, nagy ellenfél, a Walker, a texasi kopó pedig ezúttal mindössze 283 nézővel lemaradva az ötödik lett.Nyáron a fiatalabbak még csak a tévé készülékek közelébe sem mennek, így a nyugdíjas lobbi erőteljesebben gyakorolhat nyomást a nézettségi lista alakulására. Így fordulhatott elő, hogy a közszolgálati csatorna egyik műsora ezen a héten ismét bekerült az első tízbe, az amúgy tényleg jó Gondolj apádra - Hoffmanntól Hofiig című műsort 1 339 197-an látták, ami ezúttal a hetedik helyre volt elég. (A hatodik a Tények vasárnapi adása lett 1 339 570 nézővel).
Ráadásul az MTV Híradója szerdán este nem csak a Tv2 és az RTL Klub párhuzamosan futó műsorait verte le, de aznap a tűzoltó-tragédiát bemutató hírműsor a Tényeket és az RTL Klub Híradóját is megelőzte.