Idén sem érdemes a tévé előtt szilveszterezni

2005.12.14. 13:35
Szilveszterkor biztosra akarnak menni a televíziók: részben már jól bevált produkcióik különkiadását tűzik képernyőre. Az RTL játékfilmekkel, a TV2 Irigy Hónaljmirigy-show-val, a köztévé pedig Bazi nagy vitával búcsúztatja az óévet.

A karácsony és a szilveszter közötti időszak reklámbevétel szempontjából nem túl erős periódus, hiszen december 20-án a nagy hirdetők lezárják hirdetési évüket - nyilatkozta Poich Lóránd, a TV2 programigazgatója a Napi Gazdaságnak.

Presztízskérdés?

"Ugyanakkor megéri befektetni a saját gyártású szilveszteri műsorokba, hiszen szórakoztató produkcióival a TV2 immár hagyományosan igyekszik elnyerni a nézők figyelmét. Az év utolsó napjának programja presztízskérdés a csatornának.

A TV2 saját gyártású műsoraival az Activityvel, a Csaó Darwinnal, az Irigy Hónaljmiriggyel, a Banánhéjalj és a Sas-kabaréval búcsúztatja az óévet.

A Magyar Televízió (MTV) is jól bevált műsorait dobja be szilveszterkor, így például a csatorna egyik legnézettebb szórakoztató produkciója, az Önök kérték a nap során több alkalommal élőben jelentkezik. Ezért címe is némileg módosul: Önök kérikre.

Az ugyancsak sikeres, a hatvanadik epizódon is túl lévő A nagy vita című talk show év végi különkiadása is jelentkezik, Bazi nagy vita címen. Szilveszterkor debütál s azt követően vasárnaponként jelentkezik egy másik szórakoztató produkció, a Krém, s különkiadása lesz a Kell egy pasi című műsornak is, amely szintén új - pénteken induló - produkciója a köztelevíziónak - nyilatkozta a gazdasági napilapnak Holub Katalin, az MTV szóvivője.

Az RTL Klub közönsége, vagyis a 18-49 éves korcsoport, annak is inkább az aktívabb része nem a készülékek előtt tölti az év utolsó éjszakáját. Ezért - részben a tavalyi tapasztalatok alapján - a csatorna vezetése úgy döntött, hogy az idén nem saját gyártású programokkal, hanem játékfilmekkel szórakoztatja közönségét.