"A mai fiatalok számára már magától értetődő, hogy ott a tévé a lakásban. Tévéműsorokon nőttek fel. Sokkal jobban kitanulták a média és a sóbiznisz fogásait és inkább hisznek egy idegennek, akivel a chatszobában találkoznak, mint a TV-reklámoknak" - magyarázta a marketingigazgató, akinek cége több mint 180 millió dollárt (37 milliárd forintot) költ évente termékei népszerűsítésére.
Sztárvásárlók személyes tapasztalata
A hagyományos TV-reklámok mellett Donelly elmondása szerint egyre inkább a rádió, a magazinok, az internet és az úgynevezett "személyes" hirdetések felé fordulnak a hirdetők, melynek lényege, hogy maguk a fogyasztók mesélik el a vásárlóknak, mennyire csodálatos egy adott termék.
Az átalakuló, "személyesedő" reklámpiacon egy nemrégiben elvégzett felmérés eredményei miatt egyre nagyobb szerepet juttatnak a hírességeknek. Donelly cége, a Procter & Gamble például rendszeresen bombázza ajándékcsomagokkal a sztárokat. Teszik ezt azzal az alig titkolt céllal, hogy az elégedett fogyasztók talán megemlítik termékeiket a pletykalapoknak adott interjúkban.
A Guinness és a Smirnoff tulajdonosa, a Diageo nemrég 250 ezer vásárlójának küldött ki tájékoztató anyagot a különféle általuk forgalmazott italokról, mint például a Gordon's ginről, a Bailey's-ről, és a Johnnie Walkerről, abban a reményben, hogy a címzettek valamilyen módon népszerűsíteni fogják az egyébként jólismert márkákat.