Vendel
7 °C
19 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Ismétléseket nézünk a legszívesebben

2004.07.13. 16:25
Az Irigy Hónaljmirigy lejárt szavatosságú show-ja lett a legnépszerűbb, de az első tízben ott van Louis De Funes, a Rendőrakadémia már unalomig ismert negyedik része, és néhány b-osztályú akciófilm is.
A július 5. és 11. közötti héten némiképp erősödött az RTL Klub pozíciója, a csatorna mind a teljes lakosság körében, mind a hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti korosztályban megelőzte a konkurens Tv2-t. A főműsoridőben még nagyobb volt a különbség, hiszen míg a nézők 32 százaléka választotta az RTL Klubot esténként, addig a Tv2-re csupán 28,4 százalék kapcsolt.

Ó, ió, ció

Kitört a nyári szünet a televízióban is, hiszen a múlt hét legnépszerűbb műsorát is csak 1 757 000-an látták, míg egy őszi hónapban ez a nézettség gyakran az első tízbe jutáshoz sem lett volna elegendő. Ráadásul a hét nyertese, az Irigy Hónaljmirigy poén-összeállítása, ismétlés volt, de a legnézettebb műsorok listájára beverekedte magát például a Saint Tropez-i csendőr című Louis De Funes filmet sem most mutatták be először a televízió-csatornák.

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
A második ezen a héten a is a Barátok közt csütörtöki epizódja lett 1 610 0100 nézővel, míg a harmadik a videotékák polcairól is már rég kikopott Rendőrakadémia-sorozat negyedik része lett, ami vasárnap 1 555 000 nézőt vonzott a Tv2-re. Negyedik helyre futott be 1 550 000 nézővel az RTL Klubon vetített Csak az erős győzhet című c-osztályú akciófilm, amelynek főhőse capoeira-tudása segítségével veszi fel a küzdelmet a drogmaffiával.

Hollywood legalja

Ötödik lett a Harmadik műszak keddi epizódja, amit 1 484 000-an izgulták végig, míg a hatodik a Napló lett. A Tv2 riportmagazinja hónapokig vezette a nézettségi listát, most viszont csak 1 392 000 embert ültetett a képernyők elé, minden bizonnyal azért, mert a műsor hagyományos nézőközönségének jelentős része nyaral, vagy éppen egy szórakozóhelyen mulatja az időt vasárnap délután.

Az első tízbe még bekerült Mr Bean, aki 1 340 000 nézőt csalt az RTL Klubra, és a Rajzás című akcióhorror, amit 1 310 000-en néztek végig. A közszolgálati televízió legnézettebb műsora ezúttal a Roadshow felvétele volt, a másodvonalbeli magyar előadóművészek fellépését 1 281 000-an izgulták végig.

A lista másik végén a hajnali műsorsáv gyöngyszemei szerepelnek. Így a héten az AGB Hungary adatai alapján utolsó lett a Tv2-n sugárzott Reggeli gondolatok, amit mindössze 3532-en kísértek figyelemmel, és az Oroszlánfejű herceg című rajzfilm, ami 5981 korán kelő óvodást vonzott a tévé elé.

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.