Ismétléseket nézünk a legszívesebben

2004.07.13. 16:25
Az Irigy Hónaljmirigy lejárt szavatosságú show-ja lett a legnépszerűbb, de az első tízben ott van Louis De Funes, a Rendőrakadémia már unalomig ismert negyedik része, és néhány b-osztályú akciófilm is.
A július 5. és 11. közötti héten némiképp erősödött az RTL Klub pozíciója, a csatorna mind a teljes lakosság körében, mind a hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti korosztályban megelőzte a konkurens Tv2-t. A főműsoridőben még nagyobb volt a különbség, hiszen míg a nézők 32 százaléka választotta az RTL Klubot esténként, addig a Tv2-re csupán 28,4 százalék kapcsolt.

Ó, ió, ció

Kitört a nyári szünet a televízióban is, hiszen a múlt hét legnépszerűbb műsorát is csak 1 757 000-an látták, míg egy őszi hónapban ez a nézettség gyakran az első tízbe jutáshoz sem lett volna elegendő. Ráadásul a hét nyertese, az Irigy Hónaljmirigy poén-összeállítása, ismétlés volt, de a legnézettebb műsorok listájára beverekedte magát például a Saint Tropez-i csendőr című Louis De Funes filmet sem most mutatták be először a televízió-csatornák.

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
A második ezen a héten a is a Barátok közt csütörtöki epizódja lett 1 610 0100 nézővel, míg a harmadik a videotékák polcairól is már rég kikopott Rendőrakadémia-sorozat negyedik része lett, ami vasárnap 1 555 000 nézőt vonzott a Tv2-re. Negyedik helyre futott be 1 550 000 nézővel az RTL Klubon vetített Csak az erős győzhet című c-osztályú akciófilm, amelynek főhőse capoeira-tudása segítségével veszi fel a küzdelmet a drogmaffiával.

Hollywood legalja

Ötödik lett a Harmadik műszak keddi epizódja, amit 1 484 000-an izgulták végig, míg a hatodik a Napló lett. A Tv2 riportmagazinja hónapokig vezette a nézettségi listát, most viszont csak 1 392 000 embert ültetett a képernyők elé, minden bizonnyal azért, mert a műsor hagyományos nézőközönségének jelentős része nyaral, vagy éppen egy szórakozóhelyen mulatja az időt vasárnap délután.

Az első tízbe még bekerült Mr Bean, aki 1 340 000 nézőt csalt az RTL Klubra, és a Rajzás című akcióhorror, amit 1 310 000-en néztek végig. A közszolgálati televízió legnézettebb műsora ezúttal a Roadshow felvétele volt, a másodvonalbeli magyar előadóművészek fellépését 1 281 000-an izgulták végig.

A lista másik végén a hajnali műsorsáv gyöngyszemei szerepelnek. Így a héten az AGB Hungary adatai alapján utolsó lett a Tv2-n sugárzott Reggeli gondolatok, amit mindössze 3532-en kísértek figyelemmel, és az Oroszlánfejű herceg című rajzfilm, ami 5981 korán kelő óvodást vonzott a tévé elé.

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.