Timót, Xénia
-4 °C
2 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • A robotok élete nem csak játék és mese.

    Fabio, egy Pepper típusú emberszabású robot. Az utóbbi időben a Margiotta nevű skót szupermarketben vette el az emberek munkáját a Heriot-Watt Egyetem kísérletének keretében, de úgy tűnik, ennek most vége.

    Fabio ugyanis bolti asszisztensként dolgozott az üzletben, de nem végezte valami jól a dolgát. Az egy dolog, hogy nem tudott elég hatékonyan segíteni a vásárlóknak, de a vesztét éppen az okozta, hogy túl emberi próbált lenni, amivel a frászt hozta az emberekre. Nem díjazták például, amikor "Helló, gyönyörű!" felkiáltással üdvözölt idegeneket, vagy amikor kéretlenül ölelgetni kezdte őket.

    Nagy baj azért nincs, mármint a robotok szemszögéből: a Pepper-robotok gyártója, a japán Softbank szerint már most is több mint 10 ezer Fabióhoz hasonló kreálmányuk dolgozik világszerte, és egyre többet terveznek csatasorba állítani.

  • Szomorú epizódhoz érkezett a Stilton sajtról híres angliai Stilton városa, nem rendezik meg ugyanis idén az 50 éve létező éves sajtgurító versenyt, mert az érdeklődés hiánya arra enged következtetni, hogy az már sajnos nem menő.

    Az elmúlt években állítólag alig néhányan jelentkeztek a versenyre, ennél is nagyobb probléma azonban, hogy senki nem akarja megrendezni azt, az előző csapat ugyanis 2017-ben otthagyta az eseményt, a helyükre pedig nem érkezett senki. Emellett persze az is fontos adalék, hogy sokba került a rendezés, a takarítás és a rendfenntartás sem ment egyszerűen.

    A helyiek szomorúan fogadták a hírt, egyikük még azt is megjegyezte, hogy minek van akkor sajtgurítós tábla a város határában, ha ennyire nem érdekli még őket sem az egész. Persze nincs kizárva, hogy valami csoda folytán mégis lesz verseny, ha nem is idén, de jövőre, de egyelőre elég rossznak tűnik a helyzet.

    (BBC)

  • Már tavaly februárban is ment az a Valentin-napi kampány az egyik legnagyobb kertészeti áruházban, amely A hűtlen szerető címet viselte. Akkor azt írtam az Oázis kampányáról, hogy vagy polgárpukkasztásnak szánják, vagy nem gondolták át teljesen az akciót, amelynek az a lényege, hogy ha két virágot veszel, akkor a másodikat 50 százalékos kedvezménnyel adják - jó, hogy azt nem írták oda, az olcsóbb jó lesz a feleségnek.

    clk

    A kampányt idén is elindították, de egy online petíció hatására leállították, írja most a Kreatív. A Citizengo petíciójának kezdeményezői ugyanarra jutottak, mint én, miszerint a reklám pozitív színben tünteti fel a hűtlenséget, és megalázó a nőkre nézve. Mindössze 2900 embernek kellett aláírnia a petíciót, és azzal fenyegetnie a kertészeti áruházat, hogy ha nem állítják le az akciót, akkor nem vásárolnak náluk, az Oázis máris lépett:

    • bár azt állítják, hogy a céljuk nem a hűtlenkedésre biztatás volt, elfogadják, hogy van, akiket sért a hirdetés, ezért a jövőben a reklámkampány nem fog megjelenni,
    • eltávolítják a már megjelent online és print hirdetéseket,
    • kiírják a kertészetek eladóterében, hogy akik korábban találkoztak a hirdetéssel, azt ne vegyék sértésnek, és elnézést kérnek.

    Köszönjük, így sokkal szebb lesz a Valentin-nap.

  • Csak azt kell tennie, mint egy Missouri államban élő egyetemistának, aki fogta magát és miután véletlenül balra húzta a 18 éves Claudiát, megkereste az állam honlapján az összes ilyen nevű embert az egyetemen, ahová a lány jár, és mindegyiküknek írt egy e-mailt, hogy ha esetleg ő lenne az, akit véletlenül balra húzott, akkor légyszi írjon már vissza, hogy "bal" vagy "jobb".

    Ha "jobb" akkor elmehetnének fánkozni, vagy valami - tette hozzá a srác, akinek célt is ért a levele, a lány megismerte saját magát, és némi tanácskozás után kitette a levelet Twitterre, ahol rakétaként lőtt ki az egyébként végtelenül aranyos történet, emellett pedig szerencsére azt is hozzátette, hogy igen, mennek fánkozni.