Gusztáv
-4 °C
1 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Ez csak egyetlen mondat Máté Krisztina új kisfilmjéből, amelynek témája az örökbefogadás. A Keresem a családom és a Jön a baba című műsorok producerét a bajban lévő kismamákat és kisgyermekes anyukákat segítő Gólyahír Egyesület kérte fel a riportfilm elkészítésére. Máté Krisztina közel húszperces filmje a tavaly májusi Anyamonológok után érkezett, már több mint nyolcezren látták. (via Kreatív)

  • Hát nem könnyű mutatvány, hogy a címben feltett kérdést megválaszoljam, de ennek a leányfalui BMW-snek mégis sikerült a termálfürdő parkolójában. (Ördögi, mert mellette meg van egy szabályosan parkoló BMW-s, tehát nem valami BMW-s átokról van szó).

  • Nem értek a grafikusi szakmához, de van az a minőség, amire én is nyugodt szívvel rámondom, hogy

    • 1972,
    • ilyet én is tudok,
    • ízléstelen
    • gagyi,

    meg van az, amire meg azt mondom, hogy profi.

    Na, most akkor találjuk ki együtt, hogy ha Kiskőrös hirdet egy logópályázatot a város újjátelepítésének 300. évfordulójára, és kiválasztja a három győztest, akkor melyik kategóriába esnek a győztesek, és melyikbe a vesztesek.

    Bingó.

    Mutatom például a 3. helyezettet:

    kiskoros.PNG

    Hogy (khm) egyes vélemények szerint nem feltétlenül a legjobb pályaművek nyertek, az a helyieknek is feltűnt, és szanaszét kommentelték a Facebookon a város erről szóló posztját, mire - a bírálatok törlése után - meg is érkezett a válasz:

    A város egyébként nem volt hajlandó közzétenni a beérkezett pályaműveket, úgyhogy egy budapesti nonprofit dizájnközpont elkérte a pályázóktól azokat, és külön posztban mutatta be.

  • A skandinávok kedvelt tévés műfaja az úgynevezett slow TV, vagyis amikor hosszú – és amikor hosszút írunk, akkor nagyon-nagyon-nagyon hosszút értünk – órákon keresztül általában nem történik semmi. Olyanokra kell gondolni, mint egy 12 órás kötögetés közvetítése, vagy egy szintén 12 órás hajókirándulás élő adása, de volt vonatútról is közvetítés.

    Ez a dili vágódott most be az ausztrálokhoz egy 17 órás vonatút adásával, aminek 3 órás összefoglalóját 400 ezren néztek meg (a teljes 17 óráról nincs adat).

    Ezzel a promóval adták el egyébként a műsort.

     via Jalopnik