Múlt szombaton, éjszaka okozott karambolt Gesztesi, hullarészegen. Egy szemtanú szerint:
Ott állt a kanyarodó sávban. Az autóknak ki kellett őt kerülni. Találkoztam pár részeg emberrel már, de elég durva volt látni őt ilyen állapotban. Azt sem tudta, hol van. Nagy nehezen kiszállt az autóból, és mindenféle szégyenérzet nélkül mások szeme láttára odavizelt az autó mellé.
A rendőrök elvitték a színészt, állítólag kétszer is vettek tőle vért. Amikor az újság megkereste Gesztesit, ő egyszerűen letagadta a történteket.
Trokán Nóra a Kék Pelikan című animáció film kapcsán adott interjút a Hot! magazinnak, amely moziban az egyik karakter hangját kölcsönzi. Mivel a történet szerint a 80-as évek végén játszódik az alkotás, ezért azt is megkérdezték, milyen emlékei vannak abból az évtizedből.
„Nyugalomra és békére emlékszem, meg a lakótelepi focizgatásokra. Nagyon jó közösség volt, a szomszéd fiúknál nintendóztunk, mert nekik már volt akkor” – idézi a Bors a színésznőt. Az interjúban azt is elárulta, hogy úgy hiszi, a mostani gyerekeknek nehezebb dolguk van.
A mai világhoz máshogy kell alkalmazkodni, kicsit sajnálom is őket. Nehezebb lehet gyereknek lenni, mint a kilencvenes években.
– mondta Trokán, majd arra is kitért, szerinte hogyan lehet ezen segíteni a nevelésben.
Nehéz kérdés, mert ha tiltod a gyereknek, mondjuk, a közösségi médiát, akkor az ciki, mert nem tud hozzászólni a beszélgetésekhez, de közben meg kicsik még, hogy ők maguk kontrollálják
– vélekedett a színésznő, aki azt látja a gyerekek többségén, hogy nehezen kezelik, sokszor egyenesen dührohamot kapnak, ha megvonják tőlük a képernyőt. Úgy véli, hogy az ő generációja még nem erre volt trenírozva, úgyhogy „ez egy nagyon nehéz lecke”.
Balázs Andi a Viasat3 Adom a napom című műsorában volt vendég, ahol a színésznő a vele tartó stábnak betekintést engedett a Karinthy Színház kulisszáiba. Azok, akik jártak már a budapesti színházban, felfigyelhettek egy kiírásra a színésznő nevével, ami egy sarokülő felett található.
Ez egy ikonikus hely a színházban, ugyanis 21 éve itt alszom két próba vagy előadás között. Bármilyen helyzetben! Ha bent épp flexelnek a színpadon, ha táncpróba és énekóra van, akkor is tudok aludni
– mutatta meg a színésznő a táblát, amelyen valóban a „Balázs Andrea fekvőhelye” felirat díszelgett.
Mint mondta, a színház egykori igazgatója, Karinthy Márton gyakran csak ágybérlőnek nevezte őt, utalva a hatvanas évek „lakásbérlési” trendjére, amikor voltak olyanok, akik csupán egy ágyra fizettek be szoba, vagy lakás helyett.