Kár, hogy lemaradt róla, pedig milyen jó karácsonyi ajándék lett volna ez a 40 millió forintos sportcipő!
Jon Buscemi (aki nem Steve Buscemi) manhattani butikjában árulja brutálisan drága sneakereit, és a CNN szerint egész sikeres az üzlet.
A biznisz ékkövei a 18 karátos arannyal és gyémánttal kirakott, Birkin-táskákat idéző zárszerzekeztű fehér magasszárú cipői, amiknek egy párja 132 ezer dollár, azaz nagyjából 40 millió forint. Buscemi elmondása szerint ezek "a luxus történetének kezdetét akarják bemutatni", és ezért egészen az ókori Egyiptomhoz nyúlt vissza inspirációért. Kár, hogy ennek ellenére ilyen ocsmányra sikeredett maga a cipő.
De igazából nem a kinézet a lényeg, hanem hogy nemcsak mocsok drága, hanem egyedi és minőségi is, és ezzel egy luxuspiaci elemző szerint
muníciót ad az ember életstílusához és az egyén ízlését kifejező kulturális kódokat, nem pedig státuszszimbólumokat hoz létre, mivel manapság a luxus már egyre kevésbé arról szól, hogy valakinek van pénze megvenni a drága dolgokat, és egyre inkább arról, hogy van-e ízlése ahhoz, hogy pontosan mit vegyen meg.
Ha nem teljesen érti, hogy ezzel mit akar mondani a művész, ne aggódjon, én se. Viszont ha megfogta a dolog, akkor jó hír, hogy Busceminél már ezer dollárért is lehet cipőt kapni, csak abban nincs arany meg gyémánt.