Timót, Xénia
-5 °C
0 °C
Index - In English In English Eng
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Késik a vonata, nyáron bedöglik a légkondi, megáll a pályán a szerelvény, mert a mozdonyvezetőnek éppen lejárt a munkaideje, emelkedjen felül ezeken, hiszen a magyar vonatok némelyikén létfontosságú szolgáltatás is igénybe vehető, ráadásul ingyen: a beépített sörnyitó. 

    Biztos nem friss fejlesztés, de nekem valahogy csak ma szúrt szemet a Debrecen felé tartó IC-n, hogy az üléseknél lévő asztalok fémlábához egy bütyök is csatlakozik, és hogy senki ne nézze ruhakaasztónak, felmatricázták egy sörnyitó ikonnal. Az egységesség miatt gyanítom, hogy ez nem csak valami jól sikerült hekkelés.

    Azt eddig is tudtuk, hogy minden, de minden egyben sörnyitó is, de azért vannak ügyetlenebbek, akiknek tényleg jól jöhet egy IGAZI sörnyitó, már ha észreveszi ezt a rejtett kényelmi szolgáltatást. Egy ikonnal igazán jelezhetnék ezt a Elvirán is, persze üveges sört a PET-palack- és aludobozvilágban már egyre kevesebben isznak, de azért még vannak hűséges sörözők is.

  • 31291541 11b217000ed72ab54f9dec0fb526f2e8 wm.png

    Több Facebook-csoportban is szembejött ez a fotó, amin egy Elián nevű kisfiú plakátja látható, aki nagy erőkkel keresi az alvós majmát. A majom a XII. kerületi Ugocsa utca és a Márvány utca sarka környékén hagyott el.

    Az anyuka által tökéletesített szöveghez nincs is mit hozzáfűzni, csak hogy reméljük, meglesz.

    majm.png
    Fotó: Facebook.com

    Látta valahol a majmot? Írja meg az ugyelet@mail.index.hu címre, vagy üzenjen nekünk Facebookon! És kövesse is be a Mindeközben Facebookját, ha még nem tette volna meg!

  • Elérkezett a nagy nap, a hányattatott sorsú magyar gőzhajót, az 1917-ben épült Szőke Tiszát kiemelték, így a magyar hajózás- és ipartörténet egyik fontos darabja valószínűleg nem az enyészeté lesz egy szemétdombon.

    A hajóról minden fontosat megtudhat ebből a lenti cikkünkből.

    Kapcsolódó

    Egy halom rozsdás roncs maradt a legnagyobb magyar gőzhajóból

    Az első világháború alatt készült, a másodikat és a szocializmust is túlélte a legnagyobb magyar folyami luxusgőzös, a Szent Jobbot is szállították rajta. Négyszer is átnevezték, végül Szőke Tisza (II.) néven, Szegeden pusztult el.

    Este pedig videóval is jelentkezünk a kiemelésről.

  • Nem a szülés után elhízott, házasság- és férfivágy romboló anyákról szóló, nemrég nagy vihart kavart Facebook-élőzés volt az első alkalom, amikor Schobert Norbi keményen kiosztotta a kismamákat. A Bezzeganya blog pénteken feltett egy korábbi videót is, amin Schobert és felesége, Rubint Réka arról beszélnek, hogy milyen volt, amikor 2003-ban első gyereküket, Larát vitték haza a kórházból. 

    A videó első felében Scobert arról beszél, hogy Réka pár nappal a szülés után már parfümtől illatosan, miniszonyában, szőrtelen lábakkal, tűsarkú cipőben és frissen mosott hajjal készült elhagyni a kórházat. Ezután rátér annak elemzésére, hogy Rékával szemben hogy nézett ki a többi frissen szült nő.

    Úgy néztek ki, hogy pizsamákban, zsákruhákban ültek ott, nagyon zsíros, loncsos, felnyírt hajjal, ragyásan, felpüffedve, sápadtan, roppant fájdalmakkal teli és depressziósan ültek ott, pedig egyszerre szültek a Rékával.

    Ezután Réka férjura szavait tompítandó hozzáfűzi, hogy "nagyon cukik voltak". De Norbi nem hagyja annyiban:

    Olyan utálatot kaptál, mintha valaki az éhezők közé bemenne egy Cabrio Ferrarival. Olyan utálat, gyűlölet volt, hogy mit keres itt ez a kikent-kifent modellvékonyságú ribanc? Ezt láttam a szemekben.

    Réka pedig mindehhez annyit fűz hozzá, hogy neki csak annyi volt a bűne, hogy nem hízott el a terhesség alatt, boldog volt és szerelmes a családjába. Majd Norbi már jól ismert gondolatai jönnek arról, hogy azért szereti a feleségét, mert még mindig egy bombanő. 

    Íme a teljes beszélgetés:  

    A Mindeközben már Facebookon is elérhető! Kövess minket, mi már itt vagyunk!