Edina
0 °C
7 °C
Index - In English In English Eng
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • A méltán híres orosz fedélzeti kamerás videók alapján kevés olyan dolog lehet, ami meg tudja lepni az orosz utakon szolgálatot teljesítő rendőröket. Múlt hét szombaton azért valószínűleg így is sikerült a dolog egy 32 éves férfinek, akit a moszkvai rendőrök

    egy, a Batman v Superman Batmobiljára hasonlító járműben állítottak meg.

    A jelenség önmagában is elég bizarr lehetett, de hamar kiderült, hogy az autót egy privát műhelyben rakhatták össze, sosem regisztrálták be a hatóságoknál és egyáltalán nem rendelkezik a közúti közlekedéshez szükséges engedélyekkel. A tüzetesebb vizsgálat alapján kiderült, hogy ez nem is meglepő, ugyanis valószínűleg senki nem is engedne ki a forgalomba egy járművet, ami így néz ki:

    A 32 éves sofőr ellen nyomozás is indult a jármű miatt, ami egyébként minden bizonnyal ez a tavaly meghirdetett Batmobil-replika lehet, amit durván 260 millió forintnak megfelelő rubelért vesztegettek az auto.ru oldalon. Ha tényleg ez a helyzet, akkor amúgy egy elég menő, több mint 500 lóerős járgányról van szó, amiben teljesen indokolatlan módon egyebek mellett éjellátó kamera és hőkamera is van.

    (via)

  • Hasimoto Kazuhisa 61 éves volt, halálát a Konami is megerősítette.

    A videójátékok történetében jó pár olyan kódsor tűnt már fel, amit a legtöbb játékos álmából felkeltve is vissza tudna mondani, Hasimoto azonban kétségtelenül a leghíresebbet alkotta meg a Konami kód képében. Ha ez nem mond semmit, próbálja inkább így:

    fel, fel, le, le, balra, jobbra, balra, jobbra, B, A, start

    Noha a csalást a legtöbben a legendásan nehéz Contrával azonosítják, először az 1985-ös Gradius nevű űrhajós shoot 'em upban tűnt fel, állítólag azért, mert a játékot NES-re portoló Hasimoto túl nehéznek érezte a játékot, és ezzel akarta segíteni a megjelenés előtti tesztelést. A kód aztán véletlenül a végleges változatban is benne maradt, a többi pedig már történelem.

    A kód aztán egy rakás játékba bekerült, úgyhogy ha valaki beütésével róná le a tiszteletét az egykori fejlesztő előtt, az itt tud szemezgetni a lehetőségek közül.

    (via)

  • mókus
    Fotó: Madármentő Állomás Mályi / Facebook

    Ebben a pillanatban hoztuk el ezt a kis mókuskát a Miskolcról, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Ápolási Otthonából. Az anyukája ejthette le és így találták meg az ott dolgozók. Fején több lila zúzódás és véraláfutás is látható, és kicsit kihűlt szegényke. Kapott egy kevés tápszert, és most melegítjük. Az este folyamán, ha átmelegedett, elkezdjük a táplálását.

    Ezt írta ki még kedden a mályii Madármentő állomás a Facebookra. Este közölték: "A mai napon mentett kis mókuska testhőjét sikerült stabilizálni, és megkapta a vacsoráját is. Az éjszaka folyamán többször kelünk majd hozzá, mert 2 óránként etetni kell. A cumi még kicsit szokatlan neki, de próbálkozik. Feje tele zúzódásokkal és véraláfutásokkal, de reménykedünk, hogy nem lesz vele baj." Mindezt ezzel a videóval:

     Utána a mókus elaludt, amit szerencsére fényképpel is dokumentáltak:

    mókus2
    Fotó: Madármentő Állomás Mályi / Facebook

    Ezek után a szerda esti alvást is megörökítették:

    Ezek után igazából nehéz megszólalni, pedig azt még el kell mondani, mi is az a Madármentő Állomás: egy csodálatos szervezet, amely nap mint nap elütött, áramütött, üvegnek repült, megtámadott vagy más miatt sérült madarakat ment, de ahogy az a fentiekből is látszik, sosem mondanak nemet semmilyen állat meggyógyítására, őzektől sünökön át kismókusokig. Érdemes követni az oldalukat, és akinek netán van némi felesleges pénze, akár adományozhat is, az állatorvosi eszközök és eledelek mindig jól jönnek.

  • Igazán kellemetlen élmény tud lenni egy 17 órás utazás mondjuk Auckland és New York között, úgyhogy az Air New Zealand most bejelentett egy szabadalmat, ami lényegesen megkönnyítheti az utasok életét.

    A gépeken alvókabinokat hoznának létre, amikben 200 cm hosszú és 58 cm széles ágyakon lehetne (viszonylag) kényelmesen pihenni a hosszú út során. A tervek szerint az ágyakat az ülőhelyen felül lehetne foglalni, vagyis nem lehet majd itt eltölteni mind a 17 órát. Jelenleg az ágyakhoz párna, függöny, takaró jár, de keresik a lehetőségét, hogy olyan extrákkal is felszereljék őket, mint például az USB kimenet, vagy olvasólámpa.  

    Még biztos, hogy éveknek kell eltelniük, mire elindul az első olyan járat, amin vannak ilyen kabinok, de a káros kibocsátás drasztikus csökkentése mellett biztosan ez lesz a másik irány, amerre mozdulniuk kell a repüléssel foglalkozó cégeknek. 

    (via The Guardian)