Tízből három pénztár működött a Nyugati pályaudvaron péntek délután, az is alig
Kollégánk, János péntek kora délután, abszolút csúcs utazási időben a Nyugati pályaudvarról akart valahova utazni vonattal, és azt tapasztalta, hogy a tíz pénztárból csak három működik, és azokban is nehézségekkel küzdenek a kasszások. "Tanácstalanul ülnek, és egy lépést nem haladtunk előre negyedóra alatt" - írta a helyszínről János, aki szerint fél óra után adták el az első jegyet. Miután a pénztárhoz ért 54 perc sorban állás után, megtudta, hogy az lehet a gond, hogy most telepítették fel az új rendszert, emiatt 8-10 percbe telik kiszolgálni egy utast.
A MÁV erre a posztra reagálva azt közölte, hogy a Nyugati pályaudvar jegypénztárában hétfőn indult el az új jegyértékesítési rendszer, és a pénztárosok oktatása, kellő felkészítése ellenére az állomási bevezetés első időszakában, pár napig a jegykiadás időszükséglete megnőhet, de a rutinszerzéssel együtt az értékesítési folyamat már rövidül, gyorsabb lesz.
A kellemetlenségért utasai elnézését és megértését kéri a vasúttársaság, de ami még fontosabb, felhívták a figyelmet arra a szabályra, hogy
"ha az állomáson a jegyvásárlás lehetősége biztosított, de ezt egyéb tényezők akadályozzák, akkor a vonaton, kivételes esetben és egyedi elbírálás alapján a jegyvizsgálótól pótdíj nélkül válthatnak menetjegyet az utasok".
Illetve arra is, hogy online most 3%-kal olcsóbban lehet jegyet váltani.