A Viszkis miatt egymásra licitálnak a sajtbureszek
A Zing a Viszkisről szóló film miatt csinált egy filmhez kapcsolódó hamburgert, de most nem követték el azt a hibát, amit Kenderesi Sajtburesz Tamás idején: ott egyáltalán nem lett volna szabad használniuk az olimpikon nevét a saját promójukhoz, most viszont előre leszerződtek a filmesekkel, hogy oké, akkor keresztpromózzuk egymást.
De hogy én miért írok erről az egészről egy tök felesleges reklámanyagot? Azért, mert a Market BDPST egyszerűen fogta magát, és nyomott egy sima Facebook-hirdetést, amiben csak úgy beleírta a Viszkist a posztjába, és elkezdte nyomni a meglévő whiskey-s burgerét – ráadásul így valószínűleg nem is kellett megállapodnia a filmesekkel, szóval a többiekhez képest simán nyerheti az energiabefektetés/hozam arányát.
Ja, és ez az egész csak azért is ilyen fura, mert erre az egészre úgy sikerült felhívnia a figyelmemet a Facebooknak, hogy berakta őket a falamon egymás alá: