Lajos, Patrícia
18 °C
32 °C
Index - In English In English Eng
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • A Youtube ellentmondásos sztárjának elég jó hete van, pár nappal ezelőtt elvette feleségül barátnőjét, Marzia Bisognin, pénteken pedig a csatornája begyűjtötte a  százmilliomodik feliratkozót.

    PewDiePie, azaz Felix Kjellberg öt éven keresztül volt legnépszerűbb Youtube-csatorna tulajdonosa, az év elején azonban fordult a kocka. Egy indiai cég, a T-Series ugyanis még tavaly azt tűzte ki célként, hogy letaszítják a trónjáról a Youtube-császárát. Ez 2019-ben februárjában össze is jött nekik, a feliratkozók számában beelőzték Kjellberget. És hiába a 100 milliós álomhatár, még mindig ők vannak előnyben, a Social Blade szerint ugyanis jelenleg több 109 millió feliratkozójuk van.

  • Az USA-ban 1939. augusztus 25-én mutatták be az Óz, a csodák csodája című filmet, ami azóta több generáció meghatározó családi filmje lett.

    A Google ennek örömére egy apró figyelmességgel készült. Keressen rá a Wizard of Oz szókapcsolatra a Google-ön, és a jobb oldali keretben látni fog egy cipőt, ezzel indítható el a különleges funkció.

    Ha lusta keresni, meg nyomkodni, akkor nézze meg a lenti videót!

    Google Óz megemlékezés
  • Ki tudja, miért, de szerencsére elkészült a fenti videó, aminek a lényege, hogy a Nirvana gigaslágere, a Smell Like Teen Spirit hallható rajta azzal az extrával, hogy minden második ütemet gondosan törölt a készítő. Így az eredetileg kb. négy és fél perces számból lett egy durván két perc húsz másodperces.

    A végeredmény pedig úgy hangzik, mintha egy finn polkazenekar próbálna punkot játszani, legalábbis a Reddit szakértő közönsége szerint. Mindenesetre meglepően szórakoztató.

    nirvana

    Annak sem kell hoppon maradnia, aki egyébként arra kíváncsi, hogy hogy hangzik a szám akkor, ha nem minden másik, hanem minden egyik ütemet törölnek belőle, ugyanis gondos kezek ezt a változatot is elkészítették.

    Kevésbé pattogós, a minden második ütemet törlős változat egyértelműen élvezhetőbb. Egyébként a hétvégén alakult új, egyelőre gyakorlatilag egy számból álló stílus hirtelen létrejött rajongótábora szerint az igazi hatást akkor lehet elérni, ha a két verziót egyszerre indítja el az ember.

  • 108477228 tiff1
    Fotó: Tiffany Michell / instagram

    Tiffany Mitchell egy nashville-i, közepesen ismert Instagram-influencer, 215 ezer követővel. Általában motorozós, illetve vidéki élet-tematikájú képeket szokott posztolni, persze sokszor szponzorált tartalommal, termékmegjelenítéssel. 

    Néhány hete azonban motorbaleset érte. Vagy nem.

    Az biztos, hogy több képet is posztolt az Instagramra, amelyben az út mellett fekszik, fejét fogja, mellette a bukósisakja, illetve egy ital flaskája (lásd fenn, a képeket azóta törölték, de persze máshol továbbra is elérhetők maradtak). A fotók mellé írt magyarázatból egyértelmű, hogy Mitchell állítása szerint tényleges motorbalesetet szenvedett.

    Az első reakciók persze együttérzők voltak, de aztán egyre többeknek vált igencsak gyanússá az egész. A képek ugyanis

    túlságosan szépek voltak.

    Ugyanaz a beállítás, színvilág, jól kiválasztott mélységélesség és póz, mint ami a megrendezett, beállított fotókat szokta jellemezni. Sehol egy csepp vér, seb, zúzódás, egyetlen karcolás sem látható a bukósisakon. És persze ott van az üveg, ami nyilvánvalóan reklámcélból került oda.

    Vagyis a vádak szerint Mitchell csak megrendezte a balesetet, hogy összeszedjen néhány ezer lájkot. Az influencer egyelőre tagad, és állítja, tényleg baleset érte. Már csak azért sem hazudna ilyesmiről, mert volt barátja éppen motorbalesetben halt meg (tényleg).

    És még az is lehet, hogy igazat mond. A stábja ugyanis elküldött a BBC-nek több publikálatlan képet is, amelyen rendőrök és mentő látható, és úgy tűnik, valósak.

    Tehát nem egyértelmű a helyzet. Önök szerint?

    Hihető-e a motorbalesetes kép?

    • 2874
      Kamu
    • 520
      Nem kamu