Vedd meg a temetést ma, halj meg, amikor akarsz – azt hiszem, sikerült kimaxolni a black fridayt
Egyszer már meséltem arról, hogy a világ valószínűleg legmorbidabb outletje működik Olaszországban: egy, franchise-ban az egész országban elérhető temetkezési vállalkozás. Szicíliában élő Péter barátom az imént küldött egy linket, amiből kiderül, hogy a lombardiai székhelyű Outlet del Funerale-t idén már a kereskedelem rendes éves piros (feteke) betűs ünnepe, a black friday is megihlette.
Húsz százalékos akcióval, 2499 helyett csak ma csupán 1999 euróért kínálják a „pachetto elegantét”, vagyis az „elegáns”, vagyis legdrágább, all inclusive csomagot (fillérbaszó potenciális örökösök vagy leendő halottak már 1099 euróért is kapnak valamit). Ha megnézik a plakátot, láthatják, hogy az egész kampány az ízléses, szolid igényesség díszpéldánya, a hibátlan, visszafogott grafikai megoldás a diszkrét halálfejjel, a szolid betűtípussal, de legfőképpen a szlogennel, amit olaszul nem tudóknak talán úgy lehetne lefordítani, hogy
vedd meg akcióban a temetést ma, és halj meg, amikor csak akarsz