Szó szerint etetni kell az embereket a fontos tartalommal
A technológiai konferenciákon a résztvevők ritkán figyelnek fel az alaptémától eltérő tartalmakra, például mikor egy globális nagyvállalat a laptopbemutatók szünetében arról szeretne beszélni, hogy milyen fontos neki az egyenlő bánásmód. A Lenovo a héten megrendezett Accelerate rendezvényén erre azt találta ki, hogy a tartalmat viszi oda, ahol a résztvevők garantáltan felbukkannak: az ebédszünet egy gigantikus előadóteremben volt, és a színpadon eközben hosszú és izgalmas beszélgetést tartottak a befogadásról.
Közben leadtak egy videót is a Microsofttól, hogy szem ne maradjon szárazon.
Azzal az általános tanulsággal lehetett távozni az ebédről, hogy a vállalkozások csak akkor tudnak igazán jó termékeket gyártani a különböző embereknek, vagyis a lehető legtöbb vevőnek, ha a termékfejesztésben az elejétől fogva többféle nemű, beállítottságú és bőrszínű ember vesz részt.
A konferencia szervezői egyébként kitettek magukért, és bebizonyították, hogy nemcsak beszélni tudnak a digitalizációról, hanem csinálják is. Egy héttel az esemény előtt minden fontos tudnivalót elküldtek pdf-ben, ebben még a konferencia helyén elérhető wifi jelszava és a várható időjárás is benne volt.
Az újságírókat érintő minden egyes eseményről emailben naptárbejegyzést kaptunk, pontos helyszínnel, eleve jól beállított keleti-parti időzónával, így csak végig kellett kattintgatni az okékat, hogy meglegyen minden a naptárban. Még arra is odafigyeltek, hogy amelyik programnál A és B csoportra kellett szétosztani az újságírókat a helyhiány miatt, mindenki csak a saját időpontját kapja meg. Emellett pedig végig egy WhatsApp csoportban kommunikáltak a nemzetközi újságíró csapattal.
Egyetlen dologban tévedtek. Azt állították, hogy Florida biztonságos hely, pedig egy igazi no-go zóna közepén voltunk: