Egészen bizarr dolgokra alapozza az Instagram a személyre szabott hirdetéseket
Ha ön is gondolkodott már azon, hogy mi a fenéért kap olyan hirdetéseket az Instagramon, amilyeneket kap, akkor van egy jó hírünk: egy Eric Ginsburg nevű újságíró múlt szombaton Twitteren szabadította el a legújabb őrületet, melynek lényege pont az, hogy az emberek megnézik, hogy az Instagram szerint mik az érdeklődési köreik, aztán nevetnek egy jót azon, hogy mekkora hülyeségek szerepelnek a listán.
NEW GAME!
— Eric Ginsburg (@Eric_Ginsburg) 2019. június 1.
1. On your @instagram, click Settings > Security > Access Data > Ads.
2. Laugh at how wildly off-base the results are.
3. Share the most ridiculous results below.
Some of my best are "Plastic," "Emotion," "Woman," and something called "Netmums." #InstagramAds
Velem sajnos csak tegnap jött szembe a dolog, de rögtön kaptam is az alkalmon, és nem is kellett csalódnom, mint kiderült, az Instagram algoritmusa szerint
- az indiai rock érdekel a legjobban, amit nem is értek, életemben egyszer hallgattam ilyesmit, és az is Vennu Mallesh It's My Life What Ever I Wanna Do című instant memévé vált klasszikusa volt (amit egyébként mindenkinek ajánlok!!!),
- de a top háromban van még a birkózás/pankráció (amit soha életemben nem néztem még) és a Super Smash Bros. is (amiről múltkor írtam egy mindeközben posztot, és nagy ritkán még játszom is vele, de különösebben ez se érdekel azért).
Sajó Dávid kollégámnak amúgy ezeknél is indokolatlanabb eredmények jöttek ki, nála az első helyen a kefe (!!!) volt, utána meg olyanok, hogy pozitív pszichológia, erőfejlesztő edzés, meg DC Comics, ami már csak azért is vicces, mert Sajó nagy rajongója a Marvel képregényeknek, a DC-től viszont állítása szerint soha nem olvasott semmit.
Magyar alkalmazásban egyébként a beállítások>biztonság>adatok elérése>hirdetések>az összes megtekintése az útvonal, ha valaki szeretné kideríteni, mit gondol róla az Instagram.