Itt a katolikus válasz a szivárványos kólakampányra: #godislove!
Isten a szeretet – hirdetik egy új kampány plakátjai, mely mögött a Szemlélek magazin cikke szerint szerint egy hívő vállalkozó cége áll, és nincs köze a katolikus egyházhoz. A kampány a Coca-Cola szivárványos imázskampányára reagál: augusztusban a budapesti metrót pár napra elárasztották a #loveislove (a szerelem az szerelem) feliratú, a szerelem egyetemlegességét azonos nemű párokkal illusztráló hirdetések.
Ahelyett, hogy a katolikusok arról beszélnének, mi nem felel meg nekik a szerelem definíciójában, inkább arra kívánnak rámutatni, hogy – szerintük – Isten miért szeret bennünket
– áll a cikkben.

Az óriásplakátok és a megállókba kerülő citylightok mától láthatók Budapesten, és mindegyiken szerepel Hodász András; a pap a kólakampányra adott homofób reakciók után kifejtette, hogy nem tiltakozni kell, hanem alternatívát kínálni.
Véletlen egybeesés, de épp hétfőn írtuk meg, hogy a Fogyasztóvédelem megbírságolta a Coca-Colát, szerintük meleg párok ábrázolása károsítja a gyerekek, fiatalkorúak erkölcsi fejlődését.