Letartóztatták a japán nyugdíjast, aki 24 ezerszer hívta fel a mobilszolgáltatója ügyfélszolgálatát reklamálni
Mire gondol, ha azt a kifejezést hallja, hogy "elégedetlenkedő ügyfél?" Ezentúl gondoljon Akitoshi Okamoto 71 éves japán nyugdíjasra, akinek az elmúlt években az a fura hobbija támadt, hogy a mobilszolgáltatóját hívogatja panaszkodni. Három év alatt ezt 24 ezer alkalommal tette meg, ami elég komoly tempó, napi átlagban 24 hívást jelent (ezzel még az Index legnagyobb rajongóját is megelőzi, igaz, ő gyűlöletemailben utazik, amit jóval költséghatékonyabb kezelni).
A panaszáradat változatos és intenzív volt, az ügyfélszolgálatosok elmondása szerint a kaput végül az tette be, amikor egy héten 411 alkalommal hívta őket azzal, hogy a telefonján nem tud rádiót hallgatni, és a cég ezért kérjen tőle hivatalosan bocsánatot. Végül olyan alapon indítottak ellene eljárást, hogy akadályozza a szolgáltató működését.
(via Newsweek)