Pál
-4 °C
0 °C
Index - In English In English Eng
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Továbbra is dübörög a kampány Győrben, január 26-án tartják ugyanis a városban az időközi választást, miután Borkai Zsolt lemondott a polgármesterségről. 

    A kampány afféle csúcsdíszét a  Mandiner szúrta ki: Dézsi András Csaba polgármesterjelölt videót tett közzé Facebook-oldalán, Lovasi Andrásról a Kiscsillag frontemberéről.  A szokatlanul rövid, 6 másodperces videóban a zenész nemes egyszerűséggel csak annyit közöl, hogy

    ha a Fidesz minden jelöltje olyan lenne, mint Dézsi Csaba András, akkor Fidesz-szavazó lenne.

    Lovasi a részletekbe nem nagyon megy bele, indoklás, vagy bármilyen más állásfoglalás nem hangzik el, ahogy az sem derül ki, hogy

    A pécsi zenésznek pontosan mi köze lehet Győrhöz.

    A győri polgármester-jelölt egyik kampányvideójáról már írtunk, akkor az orvoslásról tett ki egy szösszenetet

    lovasidezsi.png
  • A "Country királynője" vagy a sajtósa egészen véletlenül megcsinálta a hónap mémjét, ami napok óta kering az interneten, és mindenki csinál belőle egy saját verziót Miley Cyrustól kezdve az összes Instagram-híres kutyáig vagy Simon's Cat-ig.

    EO0tsYEWoAA3bKj

    A #dollypartonchallenge lényege, hogy az ember egy montázsban prezentálja, hogy a különböző közösségi oldalakon mennyire más képet mutat magáról. 

    A mém maga elég könnyen újrahasznosítható, ami miatt nem jósolnék neki hosszú életet, de az biztos, hogy akadnak kreatív, vagy meglepő megoldások. Ilyen például a Magyar Közút Nonprofit Zrt. pikáns verziója. Kihívásukra amúgy a Police.hu is beszállt a mémgyártásba Instagramon.

  • Oké, a kép nyilván segített, de ha esetleg így sem találta ki, akkor eláruljuk, hogy természetesen a Plague Inc. névre hallgató világjárvány-szimulátorral. A játék az elmúlt pár évben nem sok vizet zavart, most viszont megint drámaian megnőtt a népszerűsége, Kínában pedig

    jelenleg egészen konkrétan ez a legkelendőbb alkalmazás.

    A játékot fejlesztő Ndemic Creations pénteken Twitteren arról írt, hogy a honlapjuk és a szervereik egyszerűen nem bírják a hirtelen rájuk zúduló embertömeget. Az egészben amúgy kétségtelenül az a legröhejesebb, hogy a Steamen éppen egy csomó játék le van árazva a kínai újév miatt, köztük a Plague Inc. is, ami a jelenlegi helyzetet figyelembe véve elég szerencsétlen együttállásnak tűnik.

    173-h650
    Fotó: Ndemic Creations

    A játék egyébként meglepően komplex járványmodellt használ, ami egy csomó dolgot figyelembe vesz, szóval az is lehet, hogy az emberek csak a helyzet súlyosságát próbálják meg felmérni. A fejlesztő mondjuk ezzel kapcsolatban elmondta, hogy ebben az esetben inkább az egészségügyi hatóságokhoz forduljanak, mert a Plague Inc. mégiscsak egy videójáték, a koronavírus meg nagyon is valóságos.

    Ezek után csak reménykedni merek benne, hogy a jövő kedden megjelenő Warcraft III Reforged eladásait nem az fogja megtolni, hogy egy modder már az első nap megcsinálja a legendás "The Culling" névre hallgató küldetés kínai verzióját.

    A koronavírusról szóló cikkeinket itt tudja elolvasni.

  • A TDF-1 névre keresztelt projekt keretében két korábbi, teljesen menetre kész F1-kocsit is eladásra kínálnak, igaz, nem az eredeti motorokkal, és más átalakításokat is végeztek rajtuk (például átfestették őket), de a látvány attól még ugyananyira pazar, és hát Instán pózolni is tökéletes.

    Az egyikük egy 2011-es Marussia MVR-02-es, a másik viszont egy olyan 2012-es Sauber C31, ami három dobogót is szerzett abban az idényben, sőt, Sergio Pérez majdnem nyert is az egyikkel Szepangban, ahol végül csak 2,2 másodperccel kapott ki a ferraris Fernando Alonsótól.

    A TDF (Tour-de-Force) mindkét kocsit kicsit ellenállóbbá tette, hogy az átlagsofőrök is elbírjanak velük, a legfontosabb viszont, hogy az eredeti, 2,4 literes, V8-as motorokat 1,73 literes turbófeltöltősekre cserélték, és 9000 fordulatra limitálták ezeket.

    9c024250-3dff-11ea-9cff-ce0c5c14049d
    Fotó: Rick Noel / Tour-de-Force

    A kocsikban működik a DRS is, de beépítettek egy biztonsági rendszert, ami automatikusan bezárja a hátsó szárnyat, ha a vezető véletlenül akkor nyitná ki, amikor abból gond lehet.