Beyoncé új ruhakollekcióját sikerült olyasmire tervezni, mint egy brit szupermarket egyenruháját
A héten debütált Beyoncé Ivy Park nevű márkájának legújabb ruhakollekciója, amit az Adidasszal koprodukcióban dobott a piacra. Az angol interneten azonban nem pont úgy kezdett el terjedni a híre, ahogy azt valószínűleg eredetileg tervezték, kiderült ugyanis, hogy a kollekció a színei miatt nagyon hasonlít az egyik brit szupermarketlánc egyenruhájára.

Ráadásul nem csak random Twitterezők kezdték el ezzel piszkálni Beyoncét, hanem a Sainsbury's áruház (illetve annak online marketingese) maga is beszállt, és elkezdett viccet csinálni a dologból ilyen posztokkal:
Repping since 1869 😉 #sainsburys pic.twitter.com/a5VwkKnu5A
— Sainsbury's (@sainsburys) January 17, 2020
Amire aztán már többen beszálltak, és meg is született gyorsan a Beyoncé mint Sainsbury's-árufeltöltő megoldás:
clean up in aisle 24 pic.twitter.com/8xmVTGGxVg
— harvey (@harveymurrayy) January 18, 2020
A bolti egyenruhához való hasonlóság egyébként nem akadályozta az Ivy League X Adidas kollekció sikerét, pár nap alatt elkapkodták az összes darabot az online elérhető készletből.