A Lidl beszólt az IKEA-nak, ezután pedig a komplett magyar internet gyógyszere elgurult
Valószínűleg maga a Lidl sem gondolta, hogy a kissé provokatív, svéd húsgolyókat reklámozó posztjuk milyen unortodox reklámtornádót fog berobbantani a Facebookon.
A Lidl az IKEA-ra egyértelműen kikacsintó szöveggel tette ki a húsgolyós bejegyzését:
Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató!
Az IKEA gyorsan kapcsolt, és reagált is egy hasonlóan csípős kommenttel:
Tényleg nem kell Svédországig menni egy kis húsgolyóért. ;)
Ezután már nem volt megállás, a lájkvonatra felkapaszkodva legkülönfélébb cégek és Facebook-oldalak, végül csak úgy az emberek kezdték el a bejegyzés alá bekommentelni a Svédországhoz kapcsolódó, majd a Svédországhoz egyáltalán nem kapcsolódó ajánlataikat.
Magyarországon egyébként nem különösebben szokás cégként reagálni egymásnak, sőt, olyan is előfordult, hogy valakit egy humorosnak szánt Twitter-bejegyzést miatt rúgtak ki. Szerencsére ezek az idők már elmúltak, és most már szabadabban kezeli a reklámpiac a közösségi médiás kommunikációt, így születhetett meg a Nagy 2020-as Húsgolyós Kommentháború.
Itt egy válogatás a legjobb kommentekből:
Ha még nem tettétek, lájkoljátok az Index Mindeközbent a Facebookon!