Vince
3 °C
19 °C
Index - In English In English Eng
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Órákon át tartó mentőakcióra volt szüksége a Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálatnak, hogy lehozzanak egy macskát egy ház tetejéről, derül ki a Facebook-bejegyzésükből.

    A poszthoz csatolt képeken látható, hogy a Sába névre hallgató cica több méter magasan ragadt a tetőn, a mentéshez pedig még drónt is kellett használni. A mentés végül sikeres volt, és négy óra akció után Sába visszakerült a gazdájához.

  • A válogatottban 35-ször szereplő Dombi Tibor aktív pályafutása alatt a sebességével tűnt ki, a Hortobágy gepárdjának is nevezték ki.

    dombi

    Amióta abbahagyta, a hosszútávfutásnak él, most például nyolcadszor futotta le a maratont, ráadásul teljesen egyedül volt a 42 kilométer alatt.

  • Őrizetbe vettek egy férfit Moszkvában, aki a belvárosban sétáltatta a kutyáját. A szabályok szerint a lakóhelytől száz méteren belüli körzetben lehet sétáltatni kutyát, egyébként csak engedéllyel hagyhatják el otthonaikat a lakók. A 12 milliós Moszkva mellett az ország nagy részében szigorú kijárási korlátozásokat vezettek be a héten.

    A szombati felvételen annyi hallatszik, hogy a férfi azt mondja "Értem, de a kutyát.." majd, miután a járőrök így sem engedik, hogy megfogja kutyáját, azt kiabálja "Hagyd, hogy a kutyát (megfogjam)" - akkor azonban az autóba tuszkolják.

    A kutyát végül az őrizetbe vett férfi felesége fogta meg. Egyelőre nem világos, miért vitték be a sétáltatáskor maszkot is viselő férfit, akit 15 napos elzárás fenyeget.

    A belvárosi sétány ugyan le volt zárva, a férfi szerint azonban mások is sétáltak ott, a járőröknek azonban velük szemben nem volt kifogásuk. A rendőrség szerint a férfi nem reagált a felszólításra, hogy hagyja el a lezárt területet.

  • 773x435 cmsv2 6ad4f888-0ab1-5c8a-9b26-1be18f62cb98-4386396

    Az Euronews Európa legnézettebb hírcsatornájának számít, de ha a CNN-nel és a BBC-vel közösen lépnek fel, az a mérések szerint már 800 milliós elérést jelent, és ezzel már lehet komolyan számolni.

    A három hírtévé együttműködésének eredménye, hogy 50 millió értékben ajánlottak fel tévés és online hirdetési felületet az Egészségügyi Világszervezetnek, a WHO-nak, hogy a járvány idején a létfontosságú közegészségügyi információkat minél szélesebb körben tudja terjeszteni.

    Az együttműködés egyébként történelmi jelentőségű, ez az első alkalom, hogy tárgyaltak és megegyeztek egymással. Emellett az Euronews felületein ingyenes műsoridőhöz jutnak a közegészségügyi szervezetek, a kampányok online és a televízióban is láthatóak lesznek.