Zsolt
2 °C
18 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • shutterstock 1592193961
    Fotó: Shutterstock

    Napjaink onnline bálványai a sok követővel rendelkező youtuberek, az Instagram-modellek, a tiktokkerek és még megannyi, socialmédia-platformon nyomuló arc. Felmerült többször és több helyen is, hogy mennyire lehet valós az a világ, amit ezek az emberek mutatnak magukról. Készült arról dokumentumfilm is, hogy lényegében csak egy jó csapat kell egy megfelelő arc mögé, és máris kész az influenszer. 

    Kapcsolódó

    Az ingyen élet Bibliája, avagy így születnek az influenszerek

    A számokba csomagolt hírnév árnyoldala. Megnéztük az HBO Álhíres című dokumentumfilmjét.

    Most az ilyen Insta-hírességeket közelebbről ismerő emberek mondták el, hogy mennyire kamu egyeseknek a profilja.

    • Valaki ismer egy influenszer anyukát, aki a gyerekeit használja reklámfelületként. A képeken mindig egy nagyon boldog, vidám család látható. A valóságban viszont úgy születnek egyes képek, hogy az anya ordít a gyerekkel, hogy mosolyogjon már, nem érdekli, hogy finom vagy nem finom az a narancslé, csak vágjon jó képet hozzá, amíg megcsinálja a posztot róla.
    • A közösségimédia-felületeken egy menő, gazdagnak tűnő, a világ legszebb helyeire járó lányt is sikerült lelepleznie valakinek. Elárulta, hogy a luxus csak látszat. Azért tűnik úgy, hogy mindig máshol van, mert rengeteg kiegészítőt vásárolt a lakásba, amit felhasználva azt az illúziót tudja kelteni, hogy folyton más környezetben van. Nem utazik az év minden napján, csak kétszer egy évben, akkor viszont rengeteg fotót készít, amit később is fel tud használni. És ezekkel nem is keres sokat: konkrétan munkanélküli. A pasija viszont keres eleget, innen futja nekik több mint háromszobás lakásra.
    • Egy influenszer srác akkora kamu, hogy a kirakott posztjain még csak nem is a saját drága dolgaival flexel, csak bérli vagy kölcsönkéri őket, hogy pózolni tudjon velük. Se drága autója, se palotája nincs.
    • Egy youtuber maga mondta el, iszonyatos lelki teher, hogy valamilyen szinten influenszer lett. Évekig tartott, mire idáig eljutott, és nem is játssza meg magát, de eléggé nyomasztja így is a tudat, hogy egy rossz kontent miatt az egész karrierje mehet a levesbe. 

    A legtöbb ilyen leleplezés abban is közös, hogy nagyjából az összes esetben el lehet mondani, hogy a példaként felhozott influenszerek mindegyike halál idegesítő, amikor épp szerepben van.

    (Boredpanda)

  • A színészről köztudott, hogy a szerepeiben mindig igyekszik a maximumot kihozni magából. A Thor első része után rendesen összekapta magát, és a folytatásban már jóval kidolgozottabb izomzattal forgatta a kalapácsot.

    Előtte azonban bőszen fogyókúrázott, mivel a Hajsza a győzelemért (Rush) című film ezt követelte meg tőle.

    Ezt követte a Bosszúállók és a Thor harmadik része, amelyek miatt nem kevés izmot kellett felpumpálnia magára. Utoljára Thort a Bosszúállók: Végjáték című filmben láthattuk, sörhassal és tokával, ami a sminkesek munkáját dicsérte.

    Most pedig már forog a Thor: Love and Thunder című folytatás Ausztráliában, ahol a stáb nagy része még egy rögbimeccsre is ellátogatott. Korábban az Index is írt róla, hogy a színész dublőre elmondta, mennyire nehezére esik tartania az iramot a sztárral, aki a legelszántabb testépítőket is megszégyeníti, ha egy szerepre készül.

    A színész nemrégiben kifakadt amiatt, hogy szerinte nem ismerik el a szakmában az átalakulásait. Hiába gyúr a 12 órás forgatások mellett, a sajtónak csak az számít, ha valaki pár hónap alatt lefogy egy szerep kedvéért. Természetesen a mostani brutális kinézete nem csak a Thor szerepének köszönhető, hiszen nemrégiben elvállalt egy másik filmet is, amelyben Hulk Hogant alakítja majd. De nemsokára viszontláthatjuk a netflixes Tyler Rake második részében is, ami szintén megkívánja a gyúrást.

  • A kínai okostelefon, a Xiaomi új logóján élcelődnek az internetezők, miután kiderült, hogy több mint 90 millió forintot fizettek azért, hogy az előző logójuk sarkait lekerekítse egy menő grafikus. 

    A régi logót a márka 2010 óta használta, de a logóváltáson már 2017 óta gondolkodnak. A dizájnváltásra egy neves japán tervezőt, Kenya Harát kérték fel, aki meg is alkotta a formabontó új dizájnt. 

    Többen olyanokat írtak a Weibon (ez a kínai Facebbok), hogy Lei „jobb lenne, ha kihívná a rendőrséget, mivel átverték”, egy másik felhasználó pedig megjegyezte, hogy ezt sokkal kevesebbért is elkészítette volna. 

    Kenya Hara úgy magyarázta a kockából lekerekített kockává válást, hogy matematikai egyenletek tanulmányozásával érte el a kívánt formát, amit egyébként a vezérigazgató nagyra értékelt, mivel meghatotta, hogy Hara a keleti filozófiából merített ihletet.

    Ön mit gondol? Megérte az új logó az árát?

    • 635
      Zseniális lett. Minden pénzt megért.
    • 488
      Nem látok különbséget, és nem is érdekel
    • 406
      Kiábrándítónak találok mindent, ami ennyi pénzbe kerül.
    • 180
      Kicsit kevesebb keleti filozófiával talán jobban tetszene.

      (via: koreatimes.co.kr)

  • 96803660 733960090710255 6526059009035507528 n

    A kiöntött kávé az utolsó dolog, amiről eszünkbe jutna, hogy művészi értékkel bír. De az élet ismét rácáfolt a közvélekedésre.

    egy influenszer lány ugyanis meglátta a kiöntött kávéban a lehetőséget, és a pánikszerű törölgetés helyett helyett alkotni kezdett.

    Az Instagram-oldalára feltöltött képek tanúsága szerint akár egy eszpresszónyi kávéból is születhet műalkotás. Íme egy kis ízelítő a portfóliójából: