Mihály
2 °C
16 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • A Sunday Brunch podcast vasárnapi vendége Tomán Szabina lesz. A modell és üzletasszony, a Cápák között zsűritagját ismerjük meg egy kicsit közelebbről. Kiderül, hogy vezetett az út a diétás termékekig, noha ő csak egy kis szatócsboltot akart Tatabányán. Megismerhetjük a pénzhez való viszonyát, megtudjuk, mit vett az első keresetéből és kiderül, miként forgatja a pénzt.

    Tartsanak velünk, érdemes tőle tanulni! Találkozzunk 2021. május 9-én, 11.00-kor az Index címlapján.

    Fotó: Bodnár Patrícia / Index

    A Sunday Brunch podcast korábbi vendégei voltak: 

    Spilák KláriLábas VikiLakatos MárkKulcsár EdinaGianni AnnoniPajor TamásMolnár Ferenc Caramel, Varga Izabella és Herczegh Anita, a köztársasági elnök felesége.

  • GettyImages-1212203999
    Fotó: Nbc / Getty Images Hungary

    Ryan Reynolds Twitteren osztott meg egy videót, amiben arról beszél, hogy mint gin márka és mobilhálózat tulajdonos, arra szólít fel mindenkit, hogy a kettőt együtt óvatosan használják a felhasználók. Mivel elég furcsa üzenetek születhetnek, ha akár csak egy kicsit is ittasan üzengetünk. Nem csak arról van szó, hogy a helyesírás és a méltóság is hamar megszűnik létezni ilyenkor vagy, hogy emojikkal zaklatunk másokat, de nagyon kínos lehet az is, ha valaki olyannak küldünk üzenetet, akinek nem is akartunk. Itt egy saját példát is felhoz, miszerint az édesanyja ezt találta küldeni véletlenül Reynolds bátyjának. 

    Veszek egy fürdőt. Akarsz csatlakozni? 

    És, ha ez még nem lenne elég egyértelmű, akkor három padlizsánt is hozzácsapott az üzenet végére. Mindezt csak  egy fél pohár gin tonik elfogyasztása után. 

    Gosling üzenete elég egyértelmű: 

    Ne igyunk és üzengessünk egyszerre, mert nem lesz jó vége.

  • GettyImages-1204575368
    Fotó: Mauricio Santana / Getty Images Hungary

    Tovább gyűrűzik a Maroon 5 rejtélye azzal kapcsolatban, hogy tulajdonképpen ki is szereti ezt a zenekart, ami 2002 óta töretlenül velünk van. Az előző cikkünkben elhelyeztünk egy szavazást, ami nagyon érdekes eredményeket hozott. Alátámasztotta azt, hogy a Maroon 5 körüli hype valóban egy kissé indokolatlan. Arra a válaszra, hogy nem vagyok rajongó, és nem ismerek senkit, aki az lenne, eddig majdnem 8000 szavazat érkezett, pontosabban 7933. Emögött a második legtöbbet szavazott vélemény, a nem is érdekel ezüstérmes lett a maga 2300 szavazatával. 

    De itt jön a csavar. 

    Arra a válaszra, hogy rajongó vagyok, és arra, hogy nem vagyok rajongó, de ismerek olyat, aki igen, a szavazás kezdete óta fej-fej mellett ugyanannyi szavazat (körülbelül 1200) érkezett. Természetesen nem gondoljuk, hogy ez a kérdőív reprezentatív lenne, vagy megfelelne bármilyen szociológiai elvárásnak. 

    De azért nagyon érdekes. 

    Tehát akkor az országban (a kérdőív alapján) köztünk él (ezen cikk megszületésének pillanatában) pontosan 1200 hardcore Maroon 5-rajongó, akiről kijelenthetjük, hogy (és ennek nagyon örülünk) egy ismerőse van, aki tisztában van a hobbijával, és nem is volt rest ezt a kérdőívben jelezni. 

    Viszont még egy érdekes fejleménye lett a cikknek (legalábbis reméljük, közünk van hozzá), ugyanis 4 nappal később megszületett a Maroon 5-tagadók klubja is Facebookon, ami jelenleg 2 aktív tagból áll.

    És ha ez még mindig nem lenne elég, akkor annak ellenére, hogy olvasóink nagyon aktívan szeretik kifejteni a véleményüket e-mailben,

    A posztra egyetlenegy felháborodott e-mail sem érkezett egyetlenegy felbőszült Maroon 5-rajongótól sem. 

    Ha más nem, akkor ez biztos, hogy alátámasztja azt, hogy a Maroon 5 bizony egy orbitális lufi. 

  • giphy (59).gif
    Fotó: giphy.com

    Borzalmasan idegesítő jelenség az, ha az ember belefut egy trailerbe, és nem kapcsol el időben, mert gyakorlatilag két és fél perc alatt az egész filmet láthatja zanzásítva. De miért van ez? És kinek jó? 

    Ha már nagyon kellene okolni valakiket emiatt, akkor azok valószínűleg az ingadozók lennének. Azok az emberek, akik nem is tudják, hogy most megnézzenek-e egy adott filmet, vagy sem. 

    Robert Zemeckis filmrendező konkrétan a gyorséttermek menüjéhez hasonlította  a jelenséget: 

    Pontosan tudjuk, tanulmányozva a filmmarketinget, hogy az emberek pontosan tudni akarják, mit fognak látni, még mielőtt elmennének a moziba. (…) Nekem mint filmrajongónak, filmet tanulmányozó és kutató embernek ez teljesen idegen. A McDonald’shoz tudnám hasonlítani. A McDonald’s annak köszönheti óriási sikerét, hogy az embert nem éri semmilyen meglepetés. Pontosan tudod, minek milyen az íze. Mindenki ismeri a menüt. 

    Ha már marketingesek, a filmekhez több előzetest is készítenek, és ezeket különböző fókuszcsoportok előtt vetítik le – amelyik a legnagyobb elégedettséget hozza, az kerül a nyilvánosság elé. Úgy néz ki, az emberek tényleg akkor a legelégedettebbek, ha nem éri őket semmiféle meglepetés. 

    De van egy másik ok is, ami miatt kénytelenek spoilerezni a filmkészítők. Ez pedig az, hogy ha már meglepni nem is érdemes a közönséget, de újat mutatni neki mindenképpen érdemes. Erre tökéletes példa a 2015-ös Mentőexpedíció, amiben Matt Damon bajba esett asztronautát játszik. Igen ám, de egy évvel előtte már volt bajba esett asztronauta a Csillagok között című 2014-es filmben. Ezért a trailer készítőinek kicsivel többet kellett mutatniuk a végkifejletből az előzetesben, hogy a nézők lássák, hogy ebben a filmben Matt Damon egy egészen másfajta bajba jutott asztronauta, mint előző évben volt. 

    (via: Mental Floss)