Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Közeleg a You 4. évadának bemutatója, amit ezúttal a Netflix két részletre bontott: az első etap februárban, a folytatás pedig márciusban érkezik a platformra, és ugyan mozgásban még nem sokat láthattuk az új szezont, kaptunk pár fotót azért.

    Hie
    Fotó: Instagram

    "Új város, új személyiség, új csapat" - olvasható a hivatalos Instagram-oldalukon közzé tett fotók mellett, ahol azt is láthatjuk, ahogy Joe épp egy londoni egyetemen oktat, immáron új személyazonossága alatt, és közben bemutatkoznak az újoncok is, akik közül nem mindegyik fogja megélni a finálét.

  • Lady Gaga "Bloody Mary" című dala jelenleg a legtöbbször Shazamozott számának számít a világon, hála a Netflixen debütált Wednesday sorozatnak.

    Érdekesség, hogy a sláger egyszer sem csendül fel Tim Burton alkotásában, azonban a TikTok-nak hála mégis felkapottá vált.

    Jenna
    Fotó: YouTube

    A sorozat egyik epizódjában ugyanis a címszereplőt alakító Jenna Ortega egy meglehetősen sajátos táncot ad elő, amit a TikTok is felkapott, de nem az eredeti audiot, hanem Lady Gaga Bloody Mary dalát használták fel, és megszületett a legújabb Wednesday trend. 

     Spotify-on, ha elindítjuk az eredeti dalt, akkor például az említett jelenetet hozza fel az applikáció, annyira sikerült összeforrasztani a kettőt.

    Itt az eredeti jelenet: 

  • A Twitch egyik legnagyobb nevének számító Amouranth, aki meglehetősen túlfűtött streamjeivel hamar belopta magát a nézők szívébe, de ő volt az is, aki saját fürdővizét árulta egy időben.

    A most 29 éves videós nemrég bevallotta, hogy egy bántalmazó kapcsolatban élt eddig, és főként az agresszor férje irányíotta őt a háttérből, illetve kezelte a pénzügyeit is. Amouranth egy időre visszavett a streamelésből, ám nemrég visszatért, aminek valaki annyira örült, hogy 27 millió forintnak megfelelő dollárral támogatta meg a lányt. 

    A csomagba még elfért egy iPhone 14 Pro Max is, illetve egy gigászi tévé, nem mellesleg pedig egy privát testőrszolgálat is rendelkezésére áll, ha valami gond adódna.

  • A transzneműek támogatásáért éltetik ezt a karácsonyi whisky reklámot.

    A spanyol J&B skót whiskey márka karácsony közeledtével egy olyan reklámmal rukkolt elő, amiben egy idős házaspár a főszereplő, azonban egy ponton a férj elveszi a felesége rúzsát, és bezárkózik a fürdőszobába, hogy magára kenje azt.

    transzn
    Fotó: YouTube

    A történet előrehaladtával a férfi elkezdi bővíteni a titkos gyűjteményét, miközben egyre magabiztosabban megtanul sminkelni.

    Karácsonykor pedig vendégségbe érkezik az unokájuk, aki történetesen transznemű, de Alvaroként mutatkozik be. A nagypapa egy ponton beviszi magával a fürdőszobába, együtt kisminkelik Alvarot, aki immáron Anaként mutatkozik be a családnak, akik elfogadják őt annak, aki.

    A reklám hatalmas népszerűségnek örvend az LMBTQ+ közösségben, a J&B pedig úgy nyilatkozott,  hogy ezzel akarták megmutatni az elfogadás fontosságát.