A Super Bowl kirobbantotta a háborút Will Ferrell és Norvégia között
További 120 yard cikkek
- Kiderült, mi okozta a fiatal sportoló halálát
- Parádés visszatérés: a magyar fiatalok tönkreverték a dán elitakadémiát
- Véget ért az elképesztő sorozat, pezsgőt bontottak az Egyesült Államokban
- Olyan sportdrámát kaptak az emberek az arcukba, amit soha nem felejtenek el
- A világ egyetlen helye, ahol a két legpocsékabbért is megőrül 86 ezer ember
A koronavírus-járványnak köszönhetően 2021-ben nem ment fel az ár, a tavalyi 5,6 millió dollárhoz képest idén átlagosan potom 5,5 milliót kóstált egy 30 másodperces sáv. Ráadásul a hirdetők részéről sem mutatkozott óriási tülekedés, amíg az előző évi jogtulajdonos FOX csatorna már 2019 novemberére eladta a helyeket,
addig a CBS csak 2021. január végére értékesítette az összes felületet.
A jelenlegi helyzet természetesen felbukkan sok hirdetés témájában is, de természetesen idén sem maradtunk humor nélkül.
A rendkívüli körülmények rendkívüli döntésekhez vezettek, így fordulhatott elő, hogy 1983 után először nem hirdetett például a Budweiser, de a Coca-Colát és a Pepsit is hiába várták a tévénézők. A söróriás az 5,5 millió dollárt inkább a Covid–19 vakcinakampányra fordította.
Akadtak persze olyanok is, akik másfél percet vásároltak maguknak, mint például a General Motors, amely Will Ferrell főszereplésével üzent hadat Norvégiának, hogy igenis utol fogja érni villanyautó-eladásban.
Egyébként a norvégok azóta számos válaszvideót gyártottak, érdemes megnézni közülük néhányat. Bízunk benne, hogy a népszerű színész továbbra is humoránál lesz, amikor szembesítik ezekkel.
Még ennél is nagyobbat szólt a T-Mobile hirdetése a Tampa Bay Buccaneers két klasszisának, Tom Bradynek és Rob Gronkowskinak a főszereplésével, amelynek tanúsága szerint minden idők legjobbja csak a rossz vétel miatt döntött úgy, hogy Floridába igazol. Aztán persze az élet őt igazolta, hiszen hetedszer is Super Bowl-győztes lett.
A Statefarm biztosító eddig is a sztárhalmozás pápájának számított, de a vállalat most még önmagát is felülmúlta. Korábban a Green Bay Packers irányítója, Aaron Rodgers volt a cég arca, majd a közelmúltban csatlakozott hozzá a mostani Super Bowlban vereséget szenvedő Patrick Mahomes is. Ez már önmagában elég lenne, de inkább emelték a tétet, méghozzá napjaink egyik legnépszerűbb rapperével, Drake-kel.
Némileg ellentmondásos reklámot forgatott a természetbeli sportokkal és időtöltéssel foglalkozó Bass Pro Shops, amely a világjárványt használta narratívaként és igyekezett inspiráló üzenetet megfogalmazni azzal kapcsolatban, hogy a természetre most mekkora szükségünk van. Ez egyébként szép gondolat, csak kicsit disszonáns, hogy olyan eszközöket forgalmaznak, amelyekkel a természetet lehet pusztítani.
Az M&M's pedig mindenki számára világossá tette, hogy innentől kezdve övék a bocsánatkérés piaca, amihez a kanadai színészt, Daniel Levyt hívták segítségül.
Rovataink a Facebookon