
A már említett ,,felfedező küldetését" - a sportág szerencséjére - a Száguldó Cirkuszban sem hanyagolta el. Fantasztikus kézzel választotta pilótáit. Nála kezdett az F1-ben Michael és Ralf Schumacher, Barrichello, Irvine és Fisichella, akik tejfölös szájú gyerekekből mára tapasztalt profikká érettek. Balszerencséjére azonban istállójának szerény anyagi körülményei miatt mindannyiukat tovább kellett adnia a gazdagabb vetélytársainak. Ez a folyamat egészen 1995-ig tartott, ám ekkor Eddie-re mosolygott a szerencse: gyári motorokat kapott a Peugeot-tól, majd egy évre rá szerződést kötött a Benson and Hedges nevű dohánygyárral. A győzelem azonban váratott magára, egészen 1998-ig. Ekkor autói már Mugen-Honda motorokkal futottak, s az egyiket - a csapatfőnök hagyományaitól eltérően - nem egy huszonéves, hanem a már világbajnok Damon Hill vezette. A sors iróniája, hogy éppen az öreg róka szerezte a Jordan első futamgyőzelmét a belgiumi Spában.
Tavaly az istálló eddigi legeredményesebb idényét zárta: Frentzen révén kétszer győztek, s a csapatversenyben az előkelő harmadik helyen végeztek. Idén a csapat ezt az eredményt szeretné túlszárnyalni. Ennek érdekében Jordan a kiégett Hill helyére a fiatal, s feltörekvő Jarno Trullit szerződtette le Alain Prost istállójától, valamint az anyagi hátteret is megerősítette. Frentzennek köszönhetően sikerült megszereznie a Deutsche Post millióit a már meglévő ,,cigarettapénz" mellé.
S mivel gépeit 2000-ben is a bivalyerős Mugen-Hondák hajtják, valamint a kasztnit az igen tehetséges Mike Gascoyne tervezte, kis szerencsével még a tavalyinál is több borsot törhet a két élcsapat - McLaren, Ferrari - orra alá.