További Forma-1 cikkek
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
- Norris már a rajtot követően nem volt versenyben, Verstappen újabb győzelmet zsebelt be
3 milliméter |
Ezzel szemben a keddi határozat meglepetést keltett: a testület helyben hagyta a Jo Bauer technikai ellenőr által hozott brazíliai döntést, azaz a kizárást, s visszautasította a csapat fellebbezését.
Ez azt jelenti, hogy sem a team, sem a pilóta nem kaphatja vissza a második helyért járó hat pontot, így két futam után nulla ponttal áll a világbajnokságban.
Ennyi lenne a történet, s minden rendben is lenne, ha...
Ha nem lett volna tavaly egy Maláj Nagydíj, melyen egy másik istálló, a Ferrari autóit zárják ki a versenyből, mert azoknak oldalsó légterelői szabálytalan méretűek...
Ha az akkori vagy épp a mostani ellenőrt nem Jo Bauernek hívják...
Ha az akkori kizárás után egy, a mostanihoz kísértetiesen hasonlító (ugyan az?) bizottság - bár elismeri, hogy a szárnyak irregulárisak, s a verseny során nem deformálódhattak el - nem adja vissza mind a csapatnak, mind a pilótáknak azt az összesen 16 pontot, mellyel az olaszok később megnyerik a konstruktőrök világbajnokságát...
Coulthard most nem mosolyog |
Ha nem a McLaren lenne a Ferrari legnagyobb riválisa a világbajnoki címért folytatott küzdelemben...
Ha a magukat profinak nevező, a futamrendezési pályázatokat elbíráló urak - Bernie Ecclestone, Max Mosley - nem csak a cigarettareklámokból befolyó számlák nulláival, de a pályák minőségével is törődnének...
Ha nem a Ferrari lenne az F1 legnépszerűbb csapata...
Ennyit a szabályokról, az ellenőrökről, a közvélemény nyomásáról, a pártatlan bizottságokról, a testületi irányításról, az egyenlőségről...