További Forma-1 cikkek
- Vészesen fogy Max Verstappen előnye, de vajon elég ez a trónfosztáshoz?
- A McLaren és Mercedes által használt első szárny sorsáról döntött a FIA
- „Leclerc profitált a McLaren-harakiriből”
- Micsoda nap a Ferrarinak hazai közönség előtt: Charles Leclerc nyerte az Olasz Nagydíjat
- Olaszországban is Lando Norris indulhat az élről, mögötte óriási a tömörülés
Jean Alesi Fontolgatja, hogy kihagyja a magyar futamot |
Alesi fizikai felkészültségét és állóképességét ismerve a szakértők szerint meglepetés lenne, ha kihagyná a futamot. Amennyiben ez mégis megtörténne, úgy valószínűleg a csapat tesztpilótája, Stéphane Sarrazin helyettesítené az olasz származású versenyzőt.
A Ferrarinál még mindig Schumacher a Nr.1
Rubens Barrichello vasárnapi hockenheimi sikere után - melynek köszönhetően tíz pontra megközelítette a vb.-éllovas Schumachert - sokakban felmerült, hogy esetleg a brazil pilóta is bekapcsolódott a világbajnoki trófeáért folytatott küzdelembe.
Barrichello és Schumacher Mindenki egyért |
,,A Ferrari továbbra is Michael Schumachert tekinti az idei bajnokság legnagyobb esélyesének, ezért őt támogatja leginkább a cím megszerzéséhez vezető úton. A Scuderia pilótái nem fognak egymással versenyezni, hiszen ezzel csak a rivális McLarent támogatnák. Maranelloban mindenki a csapatért küzd és annak van alárendelve."
Mindenki, de leginkább Barrichello...
Bár még alig vagyunk túl a szezon felén, már most megkezdődött a 2001-es pilótakeringő.
Mindennapos téma a paddockban például Jenson Button jövő évi szerződése. Az már szinte biztos, hogy a húsz éves angol jövőre távozik a Williamstől, - a helyére Montoya érkezik a CART sorozatból - az azonban megjósolhatatlan, hogy hol folytatja pályafutását. Neve szinte már az összes F-1-es alakulatnál felmerült - a Jaguar, a Jordan és a Benetton is bejelentkezett érte - s a hét elején újabb kérővel gazdagodott az eddig sem épp gyenge névsor.
|
Egy másik japán gyár, a Toyota szívesen leigazolná Mika Salot a következő idényre tesztpilótának. A Forma-1 második keleti márkája 2002-ben kapcsolódik be a küzdelmekre, s az új autó kifejlesztésére Salot tartja a legalkalmasabb embernek.
A finn pilóta azonban versenyezni szeretne, ezért valószínűleg marad a Sauber kötelékében.