További Forma-1 cikkek
-
Barcelonában sem volt kérdés, Max Verstappen pályafutása 40. futamgyőzelmét aratta
- Verstappen sima rajt-cél győzelmet hozott össze Spanyolországban
- Leclerc a Q1-ben kiesett, Verstappen verhetetlen a barcelonai pályán
- Most még az Alpine is lehúzta a nadrágot a Ferrariról!
- Az eső sem zavarta meg Verstappent, simán nyert Monacóban
![]() |
Az új Sauber járgány, a C-20 |
Peter Sauber csapatfőnök optimistán tekint az elkövetkező hónapok elé: "Kívülről nem sokat változott az autó, az igazi újítások a kasztni alatt rejlenek. Azt hiszem, a súlyelosztás terén fejlődtünk a legtöbbet, ami igen fontos a jó eredmények eléréséhez. A két zöldfülű pilótánkkal szerintem meglephetjük az ellenfeleket."
![]() |
Kimi Räikkonen Az abszolút újonc |
A McLarennél Coulthard mellett Wurz is volán mögé ült, az osztráknak meg is gyűlt a baja a még meglehetősen sokat rakoncátlankodó új Mercedes V10-essel. A Jordannél Frentzen továbbra is a kuplungra panaszkodott, az Arrows azonban de la Rosával zavartalanul tréningezett. Alesit az új Prost-Ferrarijának olajszivárgása gátolta a folyamatos munkában.
Végül ejtsünk szót a Minardiról, mely szinte biztos, hogy megmenekül, s részt vesz a 2001-es Forma-1-es bajnokságban, ám lehet, hogy neve így is eltűnik a porondról. Jason Stoddart, az Európai Légiközlekedés főnöke ugyanis 75 millió dollárért minden bizonnyal megvásárolja a faenzai istállót, ám meg akarja változtatni az alakulat nevét. A csapat tehát megmarad, de úgy látszik, az új gazda feltűnése új időszámítás kezdetét is jelenti. Mindenesetre még reménykedhetünk, hátha a milliárdos Stoddart meggondolja magát, s eltekint az évek során szinte már fogalommá vált team átkeresztelésétől.
A Minardi eladásával kapcsolatban hivatalos bejelentés a jövő héten várható.