Autóvárost terveztek
Az autóváros a tervezők elképzelése szerint a pálya mellett tartalmazza a városi autógyárat, valamint egy köré épített lakónegyedet is. Hasonló komplexum elkészítésre Európában akad példa, a németországi Wolfsburgban építettek együttest (egyébként a németországi tervek szolgáltak mintaként a kínaiaknak). Maga a versenypálya terve már tavasszal felmerült, de konkrét döntést csak most hozott a vezetőség.
Várják a befektetőket
A munkálatokkal nem késlekednek, szeptemberben megkezdik a létesítmény felépítését. A gigantikus tervek megvalósításához természetesen rengeteg pénzre van szükség: az előzetes kalkulációk szerint több milliárd dollárra rúgnak a költségek. Az agyagi háttér egyelőre még nem biztosított teljes mértékben, ezért a szervezők szerint további befektetők bevonására lesz szükség.
Másodszorra több sikert remélnek
Kína egyébként nem először próbálja "magához édesgetni a száguldó cirkuszt". Első kísérletük a kilencvenes évek közepén volt: az ország déli részén lévő Csucsajban azonban hiába építettetek 1996-ban a Forma-1-es előírásoknak megfelelő létesítményt, a város jelentkezését a világbajnoki futamok lebonyolítására a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) 1999-ben nem fogadta el.