John Gano, az Asiatech igazgatója szerint a részben malajziai tulajdonú cégnek mindig is az volt a célja, hogy önálló istállóval jelentkezzen a "száguldó cirkusz" világában. "Mindig is ez volt a legfőbb tervünk. Az idei szezont már ennek a jegyében is figyeljük, s remélem, hogy egy-két szezon múlva megvalósul az álmunk" - mondta a cég vezetője.
Az induláshoz természetesen még több feltételt kell teljesítenie a világbajnoki sorozaton részt venni kívánó csapatoknak. Jó példa erre az adósságok miatt megszűnt Prost- istálló autóit megvásárló a Charles J. Nickerson esete, aki már a legutóbbi futamon, Szepangban szerette volna elindítani autóit.
A Nemzetközi Automobil Szövetség azonban meghiúsította a terveket, mivel nem engedélyezte a csapatnak az indulást. Indoklásuk szerint a brit üzletember által vezetett befektetői csoportnak 48 millió dollárt kellett volna befizetnie a FIA-nak, s a járműveknek sem estek át a kötelező biztonsági vizsgálatokon.