Peter Sauber új szponzorokat talált
A kasztni - csakúgy, mint a legtöbb 2003-as kocsinál - a Saubernél is a tavalyi Ferrarira emlékeztet, a kocsi fényezése azonban szinte semmit nem változott az egy évvel korábbihoz képest. Maradt a sötétkék-zöld színkombináció, s csupán egy új szponzor a Mobile Telesystems miatt került több sárga szín az idomokra. A telekommunikációs cég mellett a Saubernek sikerült még egy óragyártó céget is maga mellé állítania, s megőriznie az összes tavalyi mecénását, többek között a Red Bullt és a Petronast is, így pénzügyileg stabilan áll a gárda.
"Célunk, hogy idén még közelebb kerüljünk a három élcsapathoz. Hét gyári csapat között ez igen ambíciózus terv, de meggyőződésem, hogy képesek leszünk megbirkózni a feladattal" - nyilatkozott optimistán Peter Sauber csapatfőnök, nem is alaptalanul, hiszen két éve alakulata a negyedik, tavaly pedig az ötödik helyet szerezte meg a konstruktőrök versenyében.
Kívül-belül Ferrari
"A C22-es egy teljesen új autó, mert a tervezésnél eddig ismeretlen irányvonalakat próbáltunk meg követni. Azt hiszem, sikeresebb lesz, mint az elődje, szerintem potenciálisan több van ebben a gépben az előzőhöz képest" - szólt Willy Rampf az istálló technikai igazgatója. A szakember továbbá elmondta, hogy a Ferraritól kapott tavalyi erőforrások további reményekre jogosítják a csapattagokat. A motor erősebb és a súlypontja is alacsonyabban van, mint az előző évinél.
"A C22-esnek gyakorlatilag minden alkatrésze új, ennek ellenére nagyon megbízhatóan fut, eddig semmilyen műszaki probléma nem volt vele. Ez a tökéletes alap a sorozatos pontszerzéshez" - jelenthette ki Nick Heidfeld, hiszen már január közepe óta köröz a kocsival, s eddig műszaki hiba miatt még egyetlen tréninget sem kellett félbe szakítania.
"Az új autó súlyelosztása kitűnő, mindenféle változtatásra pontosan úgy reagál, ahogy arra a pilóta számít. Biztos vagyok benne, hogy remek eredményeket érhetünk el vele" - fogalmazott magabiztosan Heinz Harald Frentzen, aki hat év után tér vissza a Sauberhez.