Négy tizedet javított a világbajnok
Sőt, nem csak hogy zavartalanul, de tökéletesen is, hiszen a német új körrekordot állított föl a fioranói Ferrari-pályán. Az F2003-GA 56,338 másodperc alatt tette meg a leggyorsabb fordulót, amely több mint négy tizeddel kevesebb, mint Schumacher februárban mért legjobb ideje. Ráadásul a gép megbízhatóságával sem volt probléma, hiszen az ötszörös világbajnok 90 kört (több mint egy teljes versenytávot) teljesített, és eközben semmilyen műszaki gondja nem akadt.
A Ferrarinál senki nem nyilatkozott arról, hogy a remek teszteredmények után elviszik-e Brazíliába az új autót - az eredeti elképzelések szerint az F2003-as csak a negyedik nagydíjon mutatkozott volna be -, ám tekíntve, hogy szombaton a tavalyi modellel (amelyet az idei első két futamon is használt a csapat), Luca Badoer 2,5 másodperccel volt lassabb a világbajnoknál, jó esély van rá, hogy Interlagosban feltűnik a szupergyors kocsi.
"Raikkönen és Alonso a két legerősebb ellenfelem"
Schumacher a szombati teljesítménye helyett inkább az F-1 két ifjú titánját, Kimi Raikkönent és Fernando Alonsót dicsérte.
"Úgy gondolom, hogy Raikkönen és Alonso a két legtehetségesebb fiatal pilóta a Forma-1-ben, ők a jövő bajnokai. Képességeiket már a legutóbbi futamokon is bizonyították, kemény ellenfelek, erős kihívók, de én szeretem a kihívásokat" - nyilatkozta jókedvűen a 64-szeres futamgyőztes versenyző.
A McLarennél egyébként a hétvégén szintén az új kocsi volt a legfőbb téma, a csapat egyik mérnöke szerint a sorozat negyedik állomásán, Imolában talán már bemutatkozhat az új ezüstnyíl.
Más mint a többi
"Ha visszatérünk Brazíliából, azonnal kipróbáljuk az új autót. A tesztek eredményétől függ, hogy azzal indulunk-e Imolában vagy pedig továbbra is a tavalyi modellt használjuk" - mondta Michael Withmars.
A McLaren MP4-18-as típusának bemutatását óriási érdeklődés kíséri, mert Adrian Newey, a kocsi tervezője a szezon előtt azt állította: "a 2003-as McLaren teljesen más lesz, mint a többi szokványos Forma-1-es autó".