Hibáztam, bocsánat
Az ötszörös világbajnok így értékelte a kudarcot: "a kanyarból kijövet nem érzékeltem megfelelően, hogy a szakadó esőtől egy széles, patakszerű vízátfolyás képződött, rámentem, és a vízen csúszás (aquaplaning) miatt nem tudtam irányítani az autót. Hibáztam, bocsánat, ha ezzel csalódást okoztam a rajongóknak" - mondta.
Schumachert bántja, hogy sokak szerint már megbízhatatlan, kiöregedett, és képtelen nyerni. "Pontosan látom, miként oldhatom meg a problémáimat, és hogyan nyerhetek újra. Most is nyerhettem volna" - nyilatkozta, miközben tudatosan belemosolygott a kamerákba.
Nyomás alatt nem megy
A német sajtó mindeközben igazat ad Irvine-nak, Jackie Stewart, Briatorének valamint Coulthardnak, és igazolni látják az állításukat, miszerint amennyiben nyomás van Schumacheren, akkor nem tudja magából kihozni a maximumot, és törvényszerűen hibázik.
A német szakírók ugyanakkor biztosak abban, hogy a világbajnoki címvédő és a Ferrari is készül valamivel, mert az eredménytelenség hosszú távon tarthatatlan.
Lipcséből Fioránóba, a tesztelésre
Kedd délután Schumacher egyébként a lipcsei nemzetközi vásárra látogat, majd péntekig Fioránóban teszteli az új autót. A Ferrari vezetői megint reményüket fejezték ki, hogy Imolában már bevethetik az új tervezésű modellt, annak ellenére, hogy korábban az egyik legkipróbáltabb teszpilóta, Badoer rövid időn belül kétszer is kicsúszott vele.