A Hungaroringet nem említette a japán mérnök
Montezemolo ennyivel nem érte be, hozzátette: újra győztes csapatot szeretne látni az olasz istálló számára oly fontos következő - hazai - futamon, Monzában. "A világ legjobb pilótájával a sorainkban nem játszhatunk alárendelt szerepet a folytatásban" - mondta ellentmondást nem tűrően. A japán Bridgestone elöljárója, Hirohide Hamashima nem is késlekedett a válasszal a felvetésre.
"El kell ismernünk, hogy a fejlesztésben többször téves irányt követtünk. Ezenkívül azt is be kell vallanom, hogy négy futamon is - Monte-Carlo, Nürburgring, Magny Cours valamint Hockenheim - nem a megfelelő abroncsokkal ment a két Ferrari, és mindez hozzájárult a gyengébb teljesítményhez" - állította a mérnök.
Még egy évig érvényes a szerződés a két fél között
"Éjjel-nappal tesztelünk, számos szakemberünk dolgozik a laborokban, hogy kiköszörüljük a csorbát. A monzai színhely kedvezhet nekünk, hogy újra jók legyünk" - zárta mondandóját Hamashima.
A német lapok felvetik, hogy a szerződést ettől függetlenül nem lehet felmondani - és esetlegesen a Michelinnel szerződni, mint a vetélytársak -, hiszen a japán gumigyártó a jövő év végéig vállalta, hogy ellátja abroncsokkal a konstruktőrök között az elmúlt öt évben győztes olaszokat.