"Nem egy egyszerű motorszállítási kapcsolat lenne"
"Nem egy egyszerű motorszállítási kapcsolat lenne a Renault és egy kisebb, független istálló között. Szerződést kötnénk a pilótákkal, a mérnökökkel és a szerelőkkel is, akik a "B-csapatnál" gyakorolhatnának, mielőtt a gyári Renault gárdához kerülnének. Szeptemberben kezdünk komolyabban foglalkozni az üggyel, valószínűleg akkor döntjük el, melyik istállót választjuk" - mondta Faure, aki úgy véli tízmillió dollárnál is nagyobb összeget fektetnének a fiókcsapatba.
A fiókcsapat a Forma-1 három független, gyári háttér nélküli alakulata közül kerülhet ki: a Sauber, a Jordan és a Minardi nem rendelkezik egyéni motorszállítóval.
Baumgartner alakulata az egyik esélyes
Közülük viszont a Saubernek nagyon szoros együttműködési megállapodása van a Ferrarival. Az olaszok szállítják a svájciaknak a motort és a sebességváltót, a kiscsapat versenyzői közül Felipe Massa tavaly a Ferrari hivatalos tesztpilótája volt, és idén is kipróbálhatja a vörös autót, csakúgy, mint Giancarlo Fisichella, a Sauber másik pilótája.
A Renault fiókcsapata tehát valószínűleg vagy a Jordan, vagy Baumgartner Zsolt alakulata, a Minardi lesz.