További Forma-1 cikkek
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
- Norris már a rajtot követően nem volt versenyben, Verstappen újabb győzelmet zsebelt be
A Ferrari a silverstone-i futam óta eltelt 11 napból nyolcat teszteléssel töltött, volt, hogy két különböző helyen, egy időben gyakoroltak a pilótái.
Barrichello pihent
A munkából csak a Toyotával és a BAR-Hondával hírbe hozott Rubens Barrichello nem vette ki a részét, Schumacher, Marc Gené és Luca Badoer felváltva köröztek Le Castellet-ben, Mugellóban és Fioranóban.
Próbálgatták a gumikat, a különböző beállításokat, sőt, új szárnyakat és légterelőket is: az F2005-ös gép a hétvégi Német GP-re módosított 'aero-csomagot' kap.
Továbbra is nyerni akarnak
" Általában van valamilyen újdonság minden versenyen. Hockenheimben új aerodinamikai elemeket vetünk be, ami bizonyítja, hogy nem mondtunk le a győzelemről. Bárhol is álljunk a bajnokságban, küzdünk a sikerért" - nyilatkozta a hétszeres világbajnok autójának műszaki állapotáért felelős mérnök, Andrea Stella a Gazzetta dello Sport című lapnak.
A Bridgestone-abroncsok fejlesztésével inkább Gené és Badoer foglalkoztak, ők szinte minden nap volán mögé ültek. Michael Schumacher Franciaországban és Olaszországban körözött két alkalommal, összesen 222 fordulót teljesített.
"Nem írtuk le magunkat"
Barrichello büntetése, amiért nem segített a tesztelésben
Mivel a Ferrari a múlt év végén nem írta alá a tesztek csökkentéséről szóló egyezményt, még a napokban, a nagydíj hetében is futottak az autói, sőt, Badoer még csütörtökön is. A másik kilenc istálló ellenben csak a múlt héten kísérletezhetett, a spanyolországi Jerezben.