Trulli helyére vinnék
A McLaren-főnök Ron Dennis azt nyilatkozta, mindkettőjükkel tárgyalnak a folytatásról, de az olasz sajtó és Bernie Ecclestone állítják, Raikkönen a Ferrarihoz tart. A pilóta és az istálló is tagadta viszont, hogy előszerződést kötöttek volna, majd az utóbbi napokban bejelentkezett a finnért - konkrét ajánlattal - a Renault, valamint a BMW.
A hétvégén újabb kérője akadt, a Toyota. A Bild am Sonntag (BamS) című német lap állítja, a japán gyár öt évre szerződtetné Raikkönent, szezononként húszmillió eurós fizetésért. A felek közül senki nem erősítette és nem is cáfolta meg az újság értesülését, ám a BamS még azt is tudja, Jarno Trulli helyére érkezne Raikkönen, Ralf Schumacher mellé.
A Toyota a legvalószínűbb
A négy jelentkező körül - Ferrari, Renault, BMW, Toyota - utóbbinak a legjobbak az anyagi körülményei, idén több mint 400 millió eurót költhetett az F1-es projektjére. Jobbik pilótája egyértelműen Jarno Trulli volt, a szezon négyötödében lemosta a fiatalabbik Schumachert, aki viszont a szezon utolsó futamain a kocsin végzett módosítások miatt eléje került a pontversenyben.
Mindketten megbízható, gyors versenyzők, ám egyikük sem hasonlítható Raikkönenhez, aki több szakértő szerint idén még Fernando Alonsónál is jobban vezetett. A 100 millió euró öt évre tekintélyes összeg, ám valószínűleg kevés, ugyanis Raikkönen ugyanennyit keresett idén a McLarennél, és gázsija 2006-ban tovább növekedhet.
Raikkönen választ majd
A Toyota persze még költségesebb megállapodást is elbírna, így Raikkönen saját döntésén múlik, hogy bő egy év múlva a Ferrarihoz vagy hozzájuk igazol, esetleg marad a McLaren-Mercedesnél.