• Blog.hu
  • Fórum
  • Indavideó
  • Napi.hu
  • Dívány
  • Totalcar
  • Femina
  • Port.hu
  • We ❤︎ Budapest
  • Velvet
  • Címlap
  • Rovatok
  • Friss hírek
    • Facebook
    • Twitter
    • Tumblr
    • Reddit
  • Napi.hu
  • Dívány
  • Totalcar
  • Femina
  • Port.hu
  • We ❤︎ Budapest
  • Velvet
2023. 03. 24. péntek
Gábor, Karina
EUR 386,09 Ft USD 359,32 Ft GBP 439,09 Ft BUX 41 962 Ft OTP 9 880 Ft MOL 2 494 Ft
6 °C
22 °C
Belföld Külföld Gazdaság Kult Vélemény Tech-Tud Sport Fomo 24 Óra Blog Videó Podcast
  • Sport
  • Forma-1
  • hamilton
  • mclaren
  • kerékcsere

2,3-es csúcs és blőd hibák a McLaren-boxnál

Joó Gábor
2012.06.27. 00:15
Index.hu logo

Kövesse az Indexet Facebookon is!

Követem!

A címlapról ajánljuk

Kapcsolódók (2)

És még Maldonadónak áll feljebb
Kiütötte Hamiltont az utolsó előtti körben. Büntették is, 20 másodpercet adtak az idejéhez.
Alonsóé a zseniális Európa GP, Schumacher 3.
Raikkönen 2. Vettel az élről esett ki, Hamilton ütközés miatt 1 körre a céltól. Előzés, ütközés, biztonsági kocsi.

Harmadik helyről esett ki az utolsó előtti körben Lewis Hamilton Valenciában, így túlzásnak tűnhet azt mondani, hogy a második boxkiállásán ment el a győzelme, de belegondolva már nem az.

Hamiltont ugyanis akkor előzte meg a későbbi győztes Fernando Alonso, csupán azért, mert a spanyolnak 3, az angolnak 10 másodperc alatt cseréltek gumit az autóján. A mclarenesek megint hibáztak, az első emelő meghibásodott, amikor Hamilton nekikoccant a kocsi elejével, majd a bal első kerékkel voltak problémák.

Előtte, az első kerékcseréjénél viszont valószínűleg világcsúcsot döntött a csapat, amikor 2,32 másodperc alatt kapta le és tette föl az abroncsokat, ám összességében veszített a második hibái miatt.

Többen már az új sportigazgató, Sam Michael kirúgását követelnék, mert a McLaren összes idei futamán volt gond valamelyik pilótájuk pit stopjánál, vagy Hamiltonnak vagy Buttonnak, de elszúrtak valamit. A bakikért elméletileg Michaelnek kell tartania a hátát, ám ő egyáltalán nem aggódik, sőt.

„A fiúk nem törődnek a kritikákkal, mert tudják, hogy jók, és már a valenciai előtt, Montrealban miénk lett a legjobb idő. Pontosan olyan munkát végeznek, amilyet kell, már az előző két-három futamon éreztem, hogy össze fog jönni. Sokat dolgoztunk a módszereinken és a felszerelésünkön, és nagyon hajtottunk. Ma már olyan világban élünk, ahol miliszekundumok számítanak tizedek helyett. Olyan éles a verseny, mint az aerodinamikában" - idézte az Autosport Michaelt, aki úgy beszélt, mintha megnyerték volna a versenyt.

A gondot azért látja ő is: „Gyorsabbak voltunk a célpontunknál, nem 2,3-es kerékcseréket akarunk, hanem hogy átlagban három alatt legyünk. Ha megnézik, mivel voltak gondjaink az utóbbi versenyeken, és milyen hibákat követtünk el, nos, ezek már megoldódtak, mert azon dolgozunk, hogy javítsunk az időeredményeinken".

Állítólag mindenhol más típusú probléma jött elő, a lényeg persze, hogy Hamiltonnak és Buttonnak még nem volt tiszta versenye a boxot tekintve. Hamiltonnak Montrealban is elrontották a kiállását, csakhogy a 2-3 másodperces várakozás belefért, és azzal együtt is nyerni tudott.

Ma is tanultam valamit 1-2-3-4.
Maradj otthon és tanulj valamit ...ma is, ...holnap is, ...holnapután is
Maradj otthon és tanulj valamit ...ma is, ...holnap is, ...holnapután is
Index.hu logo

Kövesse az Indexet Facebookon is!

Követem!

Ehhez a cikkhez ajánljuk



Bookline
Felhajtóerő
2975 Ft
Sylvia Frank Gala és Dalí - Az elválaszthatatlanok
4675 Ft
Ingatlan.com
  • Tippek
  • Home staging lépésről lépésre
Money.hu
  • Árfolyam
  • Hogy mehet csődbe egy nagy bank, és mit jelent ez az ügyfelekre nézve?
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Szerzői jogok
  • Adatvédelmi elvek
  • Süti szabályzat
  • Süti beállítások
  • RSS
  • Állás
  • Márkabiztonság
  • © 1999-2023 Index.hu Zrt.