A SkySports szakértőinek segítségével néhány hete részletesen bemutattuk a Forma-1 2014-es változásait, beszéltünk is róla. Giorgio Piola Autosport-szakíró most újra elképzelte, hogyan módosulnak az autók idén, tavalyhoz képest.
Az új Piola-videóban az egyetlen eltérés a korábbihoz képest, hogy tényleg olyan, illetve hasonló orrot jósol, ami a Forma-1-et rendesen elcsúfítaná: az autó alatti légárámlás megőrzéséhez ugyanis a mérnökök extrém elkeskenyítéssel próbálkozhatnak.
Összességében annyit mondhatunk, hogy az aerodinamikai szabályok egy Adrian Newey-szintű zseninek - ő a Red Bull technikai főnöke - nem jelenthetnek gondot, a lényeg az új motorban és KERS-ben lesz, amit a Ferrari néhány hete mutatott be: idén kizárt lesz a KERS meghibásodása esetén végig menni a versenyen, és mivel a turbómotor is teljesen új konstrukció, a megbízhatóság dönthet.
Az új autók a hónap vége felé jönnek ki, az első teszt január 28-án kezdődik Jerezben, a legtöbb kocsit ott fogják először kitolni a garázsból. Annyit már tudunk, hogy az új Ferrarit Kimi Raikkönen fogja vezetni először.