Bahreinben elkezdődött az évad második négynapos gyakorlása. Láttuk az új Lotust, nagyjából annyira keveset, mint a Red Bullt: a bajnokcsapat tovább szenved.
1 | Hamilton | Mercedes | 1m37.908s |
2 | Magnussen | McLaren | 1m38.295s +0.387 |
3 | Hulkenberg | Force India | 1m39.292s +1.384 |
4 | Sutil | Sauber | 1m40.443s +2.535 |
5 | Alonso | Ferrari | 1m40.694s +2.786 |
6 | Vettel | Red Bull | 1m42.309s +4.401 |
7 | Frijns | Caterham | 1m44.337s +6.429 |
8 | Grosjean | Lotus | 1m44.832s +6.924 |
Danyil Kvjat hozta ki a kocsit, és egy melegítőkör után vissza is ment a depóba.
Ezzel 6. a Caterham és a Lotus előtt.
Négy körét fogja gyarapítani.
1:37.908 az új csúcs, ami 1 másodperccel lassabb Vettel tavaly, a futamon futott leggyorsabb körénél. Az F1 azért mégsem olyan lassú idén.
A bajnok 4 kört gyűjtött, a Mercedes, a Sauber, a Caterham, a Ferrari egyenként túl van ma a 40-en.
1 Magnussen McLaren 1m38.295s
2 Hamilton Mercedes 1m39.153s +0.858
3 Hulkenberg Force India 1m39.292s +0.997
4 Sutil Sauber 1m40.443s +2.148
5 Alonso Ferrari 1m40.694s +2.399
6 Frijns Caterham 1m44.337s +6.042
7 Grosjean Lotus 1m44.832s +6.537
8 Vettel Red Bull 1m45.095s +6.800
Ez 7 másodperccel lassabb Magnussennél, aki már az 1:38-ban jár. Újabb körökre számíthatunk a világbajnoktól.
Egy melegítőkör után visszajött a boxba, majd újraindult.
Főnökei kerekasztal-beszélgetést tartanak, de a Red Bull elhagyta a boxutcát. Lássuk, mire képes! Majdnem öt órát kellet várni rá ma, majdnem öt napot az eddigi teszteket is számítva.
A csapat és a motorszállító magas rangú képviselői konzultálnak a bahreini paddockban. A Red Bull két csapata, a Red Bull Racing és a Toro Rosso ötnapnyi teszt alatt egyetlen gyorskört sem tudott futni, Bahreinben még pályán sem voltak. Csütörtök etére a tesztszezon felénél leszünk. Krízis?
Erre dolgoznak az Autosport szerint: "You Got Me Workin' Day & Night And I'll Be Workin' From Sun Up To Midnight".
20 fokos a levegő a pálya környékén, állítólag.
1 Magnussen McLaren 1m39.224s
2 Hamilton Mercedes 1m39.464s +0.240
3 Hulkenberg Force India 1m39.923s +0.699
4 Alonso Ferrari 1m41.115s +1.891
5 Sutil Sauber 1m42.849s +3.625
6 Frijns Caterham 1m44.337s +5.113
7 Grosjean Lotus 1m44.832s +5.608
Hivatalos leállás nincs, de így egy óra körül Bahreinben is ebédelni szoktak. Főleg az európaiak.
Marad a 2 autó odakint, Bahreinben.
Hülkenberg és Frijns a Caterhamben azonnal a pályán.
A kocsi kint ragadt a pályán, trailer hozza be.
Legalábbis az nem ért még vissza a depóba. A német futotta ma a legtöbb kört, eddig jó napja volt.
Ők még kint sem voltak, nem miattuk van a piros zászló, de kiderülni látszik, hogy olajszivárgás miatt képtelenek körözni.
Szerdán ez a második, percekkel a kezdés után, reggel Alonso Ferrarija füstölt.
Ez azt jelenti, 3 autó köröz. Alonso 2 másodpercekkel saját legjobbja fölött.
Ferrari és Mercedes a pályán.
Már reggel 9-kor 17 fok volt, a pálya akkor állt 30 fok fölött. Bahreinben most fél egy van.
Törte meg a pálya a csendjét.
A Lotus hetet, de annak ez az első napja, úgyhogy az is normális. Vagyis az RBR és az STR problémája a csapat hibáiból adódhat. Persze kitudja.
Ők nem tudják, mikor fognak tudni kijönni a pályára. Ez már kifejezetten rossz előjel, mert hogy Jerezben ők sem mentek semmit szinte, az első teszten. Az RBR egyelőre "kis késésről" beszél.
Állítja az Autosport újságírója, aki az RBR-box előtt kószál. A garázsajtó nincs lecsukva, de paravánok takarják a belátást a kocsira, mintegy 20-30 centis résen lehet fentről bekukucskálni. Nem jó előjelek a jerezi szenvedések után.
Sutil (Sauber) 30 laps (30 kör)
Hamilton (Mercedes) 23 laps
Frijns (Caterham) 18 laps
Magnussen (McLaren) 14 laps
Hulkenberg (Force India) 14 laps
Alonso (Ferrari) 13 laps
Grosjean (Lotus) 7 laps
Massa (Williams) 3 laps
Bianchi (Marussia) 2 laps
A Toro Rosso szintén. Az RBR-től a legutóbbi Autosport-információ, hogy még új alkatrészeket szerelnek be. Aztán jönnek, hamarosan.