További Forma-1 cikkek
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
- Norris már a rajtot követően nem volt versenyben, Verstappen újabb győzelmet zsebelt be
Péntek délben, majdnem percre pontosan bemutatta weboldalán idei autóját a Ferrari.
Kimi Raikkönen és Sebastian Vettel új kocsija az eddig látottakénál is hosszabb orrkúpot kapott, a helye jócskán túlnyúlik az első szárnyon. Az olaszok teljesen szakítottak a tavalyi porszívóorral, annál sokkal jobban is néz ki ez a megoldás, és vélhetően eredményesebbek is lesznek vele.
Az orr lejtése ugyanolyan meredek, mint a Mercedesé és a McLaren-Hondáé, úgy tűnik, mérnökeik ezen a téren egyformán gondolkodnak.
Különösen letisztult az autó oldalról, az oldaldobozok és a motorburkolat nagyon szépen egybefolyik. Valószínűleg nem túlzás, hogy külsőre a Ferrari 2008 óta nem csinált ilyen vonzó autót.
A hátsó szárny itt is keresztelemek nélküli, összességében látni, hogy ezt a modellt már az új technikai igazgató, James Allison alkotta, vagy legalábbis az ő irányításával készült. Teljesen eltér nem csak a tavalyi, de az utóbbi öt-hat év Ferrarijaitól is.
Raikkönen maradt a csapatnál tavalyról, Fernando Alonso helyét Vettel veszi át, aki már múlt decemberben teljesen be volt zsongva, hogy a Ferrarinál versenyezhet. Sokatmondó ez a kép is, amin az egész csapat, sőt, még Raikkönen is vigyorog, és valószínűleg nem csak azért, mert pár napja fia született:
Az SF15-T vasárnap, a teszten gurul ki először, Vettel fogja vezetni Jerezben.
Eddig láttuk már a Williams-Mercedest, a Force India-Mercedest, a Lotus-Mercedest, a McLaren-Hondát, a Mercedest, a Sauber-Ferrarit, most a Ferrarit, szombaton a Toro Rosso-Renault, majd vasárnap, utolsóként a Red Bull-Renault-t fogjuk.