A 10. helyért, az egyes kanyar végére meg is van az előzés a franciától
Tehát úgy taktikáznak, hogy ráérnek később taktikázni, mert akár pár körre is mehet ez a szett, de akár a végéig is maradhat ezeken. Hamilton Räikkönen mögé érkezett meg, a két Ferrari most segítheti egymást.
A sebességmérőnél, 341,8 km/h-val mérték be a Force Indiát, ez csak 0,5 km/h-val lassabb a tavalyi legnagyobb sebességnél
9,5 másodperc az előnye, senki sem zavarja
gyorsabbak most, mint Vettel 15 körös közepesei, ennyivel bírják jobban a terhelést
Miközben Hamilton kicsit lemaradt a Ferrari mögül, amikor kicsit lefutott a pályáról
Rosberg az első, Bottas a negyedik, ők a futamot is innen kezdték meg, mindenki más már új pozícióban
Ő csak kerékcserén, vele nem voltak akkora izgalmak
Teljesen elrontotta, hol kellett volna megállnia, óráisi szerencse, hogy senkit nem gázolt el. Elszállhattak a fékei, vissza is tolják a garázsba, ennyi volt
Ezzel a megrongálódott hátsó szárnnyal, de Buttonnál még így is gyorsabb a Lotusban, akitől a 17. helyet szerezte meg. Ez persze azért van, mert Buttonnak is van gondja elég, állítólag amint a gázra lép, teljesen kipörögnek a kerekei.
6,4 másodperccel az élen.
A mostani számok alapján, mert eddig körönként 1,5 kg benzint használt el. 66 kör alatt ez 99 kg a 100-ból, ami nem a legjobb taktika. Mögötte Hamilton jobban spórol, de messze még a vége
Az orosz hallgatott is a rádióra, a célegyenes végén odatette a Red Bullt a Toro Rosso mellé egy gyors manőverrel, és megszerezte a 9. helyet
hogy az angolnak ne legyen esélye előzni a célegyenes végén
Csak a többiek kerékcseréi miatt volt ennyire elöl a McLaren.
Ahogy a 10. helyen Verstappen is, ezt még nem jelentettük. Tehát a Ferrarin belül nincs egységes taktika
Vettel mellé, de ez még korai volt, de nagyon közel van már Vettelhez. Hülkenberg is előzni próbált, de Sainz keményen tartotta a helyét, úgyhogy a Force India mehetett ki a pályán kívülre.
És néggyel Vettelnél. A német mercis előnye 5 másodperc, Hamilton viszont mindjárt újra 1 másodpercen belül kerül Vettel mögött
Letörték a ferde darabot a hátsó szárnyról
A német cseréje 2,3 másodperc volt csak, simán jön vissza Hamilton elé, aki leggyorsabb körrel választol, de 2 másodpercről kell visszakapaszkodnia magát. Közben kihívták Rosberget is.
A jobboldali függőleges tartó tört el valahogy, ez nem lesz gyors csere a venezuelainak
Új gumikat kap, nem küldik tehát tovább Vettel mögött. De nagyon lassan ment a kerékcsere, valami hiba volt a bal hátsóval, 5,3 másodperc alatt végeztek csak, így a címvédő csak Maldonado mögé ért vissza. Nem nagyon tudnak ezzel Vettel alá vágni
Vagyis Hamilton nyomhatja nagyon Vettel mögött
Hülkenbergé. Közben Ricciardo támadta Verstappent, de nagyon elmérte a kanyart és hatalmasat rontott
1,5 másodpercről bejött 0,8-ra Vettel mögött. Jöhet egy nagy csata
Már hat másodperc fölött az előnye az élen. Hamilton pedig nem tud közelebb kerülni Vettelhez
A venezuelai már a nyolcadik a 12. helyről, és nem sokra van attól, hogy Verstappent is lenyomja - ezt meg is tette a hetedik kör végén.
Hamilton 1 másodpercen, vagyis DRS-távolságon belül a Ferrari mögött.
Rosberg, Vettel, Hamilton, Bottas, Räikkönen, Massa, Verstappen, Maldonado, Sainz és Ricciardo az első 10. az ötödik kör végén
Alig van tapadása a Lotusnak, sorra megy el mellette mindenki.
1:31.755, nem meglepő módon. Massa pedig tovább előzget, ugyanott ment el Verstappen mellett, ahol az előbb Sainzot nyomta le