Jelentik is Charlie Whiting versenyigazgatónak, hogy nézzen rá.
Megállt a garázs előtt, ennyi volt, ő is megpördült a rajt után, Kvjattal ütközött. Verstappennel is leállíttatják a motort.
Nem volt túl egészséges annak a TAG-Heuer Renault-motornak a hangja.
Vettel és Räikkönent már támadja Ricciardo, az egyik Ferrari le is maradt, Hamilton jól kapta el a rajtot, feljött hatodik helyre.
Gond nélkül, ahogy már megszoktuk.
A top 10-ből csak Hamilton kezd szuperlágyon, mindenki más ultralágyon. Hamilton mellett még Hülkenberg, Magnussen, Stroll és Wehrlein kezd szuperlágyon, Palmer és Massa pedig lágy gumikat választott.
Például rögtön Lewis Hamiltontól, akinek a nyolcadik helyről kellene nagyot alkotnia. A gumikeverékek között a vártnál kisebb a különbség, vagyis nem csak a szuperlágyon lehet jól autózni, de rejtély, hogy melyik csapat melyik keveréken képzeli el a verseny nagy részét.
Marad a Red Bullnál, teljesen alaptalanok a fiát a Ferrarihoz kötő pletykák, mondta rajtrácson a SkySportnak.
60-80 százalék közé teszik az eső valószínűségét délután négyig, vagyis jó eséllyel lesz csapadék. Méghozzá nem is kicsi, hatalmas zivatarra számítanak, ami nem csak a gumikat befolyásolhatja, hanem akár a futamot is, simán benne van ugyanis, hogy rövid időre meg kell majd szakítani a versenyt, vagy hosszabb ideig látjuk a biztonsági autót.
Lewis Hamilton váltócsere miatt kapott öt rajthelyes büntetést, csak nyolcadiknak indul majd. Pascal Wehrlein Sauberjében turbót cseréltek, így csak a boxból rajtol majd, de eredetileg is csak a 20. lett volna a német. Íme a rajtsorrend:
1. sor: Valtteri Bottas, Sebastian Vettel
2. sor: Kimi Räikkönen, Daniel Ricciardo
3. sor: Max Verstappen, Romain Grosjean
4. sor: Sergio Pérez, Lewis Hamilton
5. sor: Esteban Ocon, Carlos Sainz
6. sor: Nico Hülkenberg, Fernando Alonso
7. sor: Stoffel Vandoorne, Danyiil Kvjat
8. sor: Kevin Magnussen, Jolyon Palmer
9. sor: Felipe Massa, Lance Stroll
10. sor: Marcus Ericsson, Pascal Wehrlein