Vasárnap bemutatták a Forma-1 új logóját, a váltás jelentős, ugyanis az előző 23 éven át szolgált. A közönséget - olvasóinkat is - megosztotta a lépés, amiről Sean Bratches, az F1 új marketingguruja azt mondta, elkerülhetetlen volt, mert a digitális világban nem lehetett használni az eddigi emblémát.
- "Szerintem az eddigi ikonikus logó volt. Csak képzeljék el, a Ferrari lecseréli a logóját, vagy a Mercedes. Nem találom ikonikusnak az újat, de talán hozzánknő majd" - véleményezte Lewis Hamilton.
- "Én is inkább a régit szerettem. Mi volt vele a gond? Nem tudom, szerintem menő volt" - osztotta Hamilton álláspontját a csapattárs, Valtteri Bottas.
- "Jobban tetszett a régi" - csatlakozott hozzájuk Vettel.

Ellie Norman, az új marketing-igazgató megmagyarázta, mi van a logóban.
Eredetet kell teremtenünk a Forma-1-nek. Az új dizájnt a drukkerektől kapott információink inspirálták, és az, hogy mivel azonosítják a sportot. A logó így az autók alakjából táplálkozik, és hogy két kocsi átlépi a célvonalat. Hihetetlenül feltűnő és egyszerű.

És hogy miért volt rá szükség?
A mai piacot a mobil és a digitális világ irányítja, sokkal rugalmasabban és változatosabban használhatjuk ezt a logót.