Bemutatták az első, még nem teljesen véglegesített terveket a lehetséges miami városi F1-futam vonalvezetésére, és rögtön egy nagyon egyedi megoldással indítottak a pálya tervezői, a futamot ugyanis az egyik kikötői hídon keresztül vinnék át, majd vissza.
Az egész pálya környékén persze remek kilátás lesz – mi másért is rendeznék különben városban a versenyt –, a híd érintése mellett megkerülik majd a Miami Heat NBA-csapat arénáját is többek között.
Az 1983-as IMSA-verseny is érintette a Biscayne Boulevardot, illetve az is megkerülte azt a területet, ahol azóta felhúzták az American Airlines Arenát, de ezen a környéken – ellentétes haladási iránnyal – rendezték az 1995-ös CART Indyrace-t, amit Jacques Villeneuve nyert meg.
A víz fölötti át- és visszahaladás történelmi lehet az F1-történetében, Valenciában ugyan van egy kisebb híd, de az tényleg sokkal rövidebb, mint ami Miamiban lenne. A hidas megoldás egyébként az Autosport szerint már 1980-ban is felmerült a Miami Nagydíj lehetősége kapcsán a promóter Ralph Sanchez és Bernie Ecclestone között, de abból nem lett semmi.
A hosszú (majdnem) egyenesek egyébként ugyanolyan fékezési és előzési zónákat jelenthetnek, mint amilyenek Bakuban vannak, izgalomból tehát nem lenne hiány.
A miami futam lehetőségéről, ami már akár 2019-ben is bekerülhet a versenynaptárba, május 10-én szavaz a városi közgyűlés, utána július 1-ig kötnének szerződést a Forma-1 képviselőivel, akikkel 2028-ig állapodnának meg.