Orsolya
7 °C
14 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

A Honda nem azért van itt, hogy szarakodjon

2018.06.09. 08:14

Pierre Gasly a Honda történetének legsikeresebb pilótája, mióta a japánok 2015-ben visszatértek az F1-be, idén Bahreinben negyedik lett a fiatal francia.

Csapata, a Toro Rosso új motort kap a hétvégi kanadai futamra a Hondától, és Gasly is bizakodik, jobb lesz, mint az eddigi. Abban nem biztos, hogy ez a fejlesztés tökéletesen sikerül, de abban igen, hogy a Honda el fogja érni, amit akar.

Nagyon határozottan beszélt erről:

A hozzáállásukat nézve nagyon impresszív, amit a Honda csinál. Nem azért vannak itt, hogy is mondjam, hogy szarakodjanak, hiszen azok után is maradtak, hogy a McLarennél kemény éveken mentek át. Tényleg meg akarják mutatni, hogy megvan a rutinjuk és megvannak a kellékeik, hogy a legjobb F1-motort készítsék el. Ha akarnak valamit, mindent beleadnak, amíg el nem érik. Mondtam már korábban is, ők a legelszántabb brigád, akivel dolgozhatsz.

Gasly tavaly év végén mutatkozott be a Toro Rossónál, idén már ő a csapat első számú embere, simán veri Brendon Hartleyt, nagyon elégedettek vele.

Gasly az STR-Hondában
Gasly az STR-Hondában

Különösen fontos a munkája és a tapasztalata a Honda-motorról, mert az anyacsapat Red Bull azt fontolgatja, jövőre szintén Hondára vált az eddigi Renault-ról. Gasly szerint a Honda a franciákat már nagyjából utolérte, a montreali motor jelenthetné a következő lépést.

A Red Bull egyébként július 1-es határidőt tűzött ki magának, hogy eldöntse, átáll-e jövőre a japán motorra.

Ebből a szempontból nézve inkább az első szabadedzés eredményét kellene mutogatnia a Hondának, ahol Gasly a 10, helyen zárt, igaz, legjobb hondásként még így is kikapott minden Renault-motoros kocsitól a mért kör nélkül záró Hülkenberget kivéve. A második edzésen Hartley úgy lett 12., hogy csak a két Red Bull és Fernando Alonso verte, tehát ez sem olyan rossz a Honda szempontjából.